• USD/KZT 546.5529.10.2025EUR/KZT 637.4429.10.2025
  • Иә Сіздің қалаңыз -Алматы?

    Ең жақын аймақты таңдаңыз

    X
  • info@joinup.kz
  • +7 727 3 500 300
  • +38067 5833567 (W/P Hot line)

Агенттерге

Саяхаттағы чеклистерге қарсы бүлік. JOMO туристердің таңдауына қалай әсер етеді

JOMO – кезекті зумерлік сленг емес, әлемнің түкпір-түкпірінендегі туристердің сұранысы. Оның мағынасы Joy of Missing Out, яғни «бір нәрсені өткізіп алу қуанышы» деп ашылады. must-see** локацияларын жинақтаудың орнына саяхатшылар тыныштықты және жақындарымен сапалы уақыт өткізуді таңдайды. Бұл деген кімнің жүрегіне жылы екенін және туристерге нені ұсынған дұрыс екенін анықтап білейік.

ТЕРМИН ҚАЛАЙ ПАЙДА БОЛДЫ?

Алдымен FOMO – Fear of Missing Out, бір нәрсені өткізіп алудан қорқуболған. Тізімдегі құсбелгілердің соңына үздіксіз түсу өмірдің әр саласына: жұмысқа, хоббиге, өзін-өзі дамытуға, тіпті қарым-қатынасқа да еніп кетті. Егер Сіз мишлен мейрамханасында тамақ ішпесеңіз, жергілікті фестивальға бармасаңыз, барлық әйгілі локацияларда селфи жасамасаңыз және бұл туралы Instagram-да (немесе кем дегенде чаттағы достарыңызға) айтып бермесеңіз – жалпы барудың қажеті болды ма? Адамдар осылай күш-жігерін салады: покемондарды сияқты көрікті жерлерді аулайды, жергілікті мәзірдегі нәрсенің барлығын татып көруге тырысады – содан кейін оларға «демалыстан кейін демалыс қажет». Өйткені босаңсудан басқаның бәрін де үлгерген.

JOMO – демалыс туралы түсініктің қалай өзгергендігінің тамаша көрінісі. Сіз slow travel* туралы бұдан бұрын естіген боларсыз, енді жұмсақ, тыныш саяхаттар – soft travel үйіріне қош келдіңіз. Егер біріншілері баяулап, өздерін жаңа мәдениетке, орынға арнауға шабыттандырса, екіншілері ақпараттық және эмоциялық ынталандырудан үзіліс алуға кеңес береді. JOMO – мұны жасау тәсілдерінің бірі және осы жылдың ең маңызды үрдістерінің бірі!

СТАТИСТИКАНЫҢ ӨЗІ-АҚ АЙТЫП ТҰР

Саяхатшылар JOMO стиліндегі саяхаттар психикалық денсаулықты және жалпы көңіл-күйді жақсартуға көмектеседі деп санайды:

  • Туристердің 62%-ы JOMO стресс пен алаңдаушылық деңгейін азайтады дейді1
  • жартысына жуығы бұл формат жақындармен байланысты қалпына келтіруге көмектеседі деп атап көрсетеді1
  • 37,9%-ы цифрлық JOMO-дан – офлайн болу қуанышынан жиірек ләззат алатынын мойындады.2

Мұндай демалыстың артықшылықтарын бірінші болып кім бағалады?

  1. Азия-Тынық мұхиты өңірінде бұл бағыт 2018 жылы байқалған, әсіресе ірі қалалардың тұрғындары арасында. Мысалы, Гонконг тұрғындары JOMO үшін вьетнамдық Фукуок пен таиландтық Крабиді таңдап алған. Бұл екі арал Skyscanner ең қызу бағыттар рейтингінде 100-ден астам тармаққа көтерілген.3
  2. JOMO онлайн белсенділік деңгейі жоғары елдерде: мысалы, АҚШ пен Ұлыбританияда ең танымал болып келеді.
  3. Ультраалюкс сегменті туристерінің арасында 84%-ы осы тұжырымдаманы қолдады.4

ҚАЛАЙ JOMO САЯХАТШЫ БОЛУҒА БОЛАДЫ?

Егер Сіз челленджер болсаңыз, қармаққа оңай түсесіз: саяхатты дедлайндары бар тағы бір жоба ретінде қабылдап Және өзіңіздің не-қайда-қашан тізіміңізді жай ғана өртеп, оны шымырлы шараппен еріту мүмкін емес болады – бірақ болашақ саяхаттың әрбір тармағын қайта бағалауға болады:

Үйде үшінші кофеден кейін көзіңізді әрең ашасыз – бірақ курортта таңды қарсы алуды жоспарладыңыз. Сіз сенімдісіз бе?
Шын мәнінде амфитеатрлар мен мұражайлардың құландылары арасында екі күн өткізуді армандаңыз ба, әлде ішіңіздегі ана мәдениетті адам мұндай жағдайды жіберіп алмас па еді деп сыбырлады ма?
Сізді экстрим, дауыстар шуы және қатты музыка қуаттайды – немесе әншейін әріптестеріңіз осы аттракциондар паркіне баруға кеңес берді ме?

Егер өзіңіздікін жаза алсаңыз, неге басқаның сценарийін ұстану керек? Әрбір тармақ туралы ойланып, оны осындайлармен алмастырыңыз:

Сіздің әдеттеріңіз бен артық көретін нәрселеріңізге сәйкес,
Сізді өзіңізді барынша жайлы жағдайлармен қуанту және қалпына келу мақсатына жақындататын.

Егер Сіз өзіңіздің тілектеріңізді құрметтеп, өз қарқыныңызбен демалып көрсеңіз, онда әлдеқайда үлкен ынтамен жұмысқа ораласыз. Бірақ бұл да бәрі де емес! Саяхаттаудың мұндай форматы мына қарапайым нәрселерден ләззат алуға үйретеді: асықпай таңғы ас ішу, теңізден кейінгі жасырын өтетін тамаша тыныш сағат, түсінікті тағамдар, қайталап ойнатылатын, бірақ әлі де жалықтырмаған әндер. Чемодандар қаншалықты толы болса да, осы дағдыны Сіз үйге алып кете аласыз.

МҮЛТІКСІЗ СЦЕНАРИЙ: BOX OF IMPRESSIONS***

Біздің авторлық экскурсиялар JOMO үшін жасалған, өйткені:

  • Бұл дайын, барынша жайлы сюжеттер. Ештеңені шешудің, гид дауысынан зерігудің, топты іздеудің және жоғалтудың, жолда қай жерде тамақ ішсе болады деген ребус анықтаудың қажеті жоқ. Экскурсия қалжыратпайды, шабыттандырады.
  • Сәттің жеке құндылығы бар: саяхатшылар тек must-see орындарды белгілеп қана емес, жақындарымен сапалы уақыт өткізіп, атмосфераны сезіне алады.
  • Әсерлер шоғырланған — біз санмен алмаймыз. Мысалдардан көрейік!

Хургададағы шөлде жұлдыздарды бақылау: смартфон үйде 24/7 қолыңызға жабысып қалса да, оны Сіз ұмытып кетесіз. Ал бедуиндер қонысындағы шай рәсімі және құм төбелерінің үстіндегі күн батуы медитациядан кейінгі сияқты терең тыныштық сезімін қалдырады. Экскурсияны турды брондау кезінде бірден пакетке қосуға болады – алаңсыздыққа тағы бір плюс.

Шарм-эль-Шейхте Еdition5 2.02-ден алған әсерлер туралы не айтасыз? Relax Day El Fanar,6 көңіл бөліңіз, жоспар сөзбе-сөз осындай: әйгілі El Fanar жағажайындағы бір күн. Жергілікті суларға терең сүңгусіз де рифтік бақшалардың бояуларын көруге болады, содан кейін толығымен жекеше және әдемі көрінісі бар жерде – Join UP! клиенттеріне арналған жеке меншік аймақта күнге қарайып, кешкі ас ішуге болады!

Б жоспары – әйгілі DEL MAR дәмханасындағы Boho Beach Party7 Сиқырлы күннің батуын қарсы алып, теңіз маңында дәмді кешкі ас ішіп, күшімізді толтырамыз да, биге кетеміз! Дене өз алаңдаушылығын ұмытқанша би билейміз.

JOMO – бұл әлемнен қашу емес, өз-өзіне қайту. Өзіңізге шынымен қалағандай демалуға рұқсат етіңіз, ал біз Сіздің тәжірибеңізді ұмытылмас етеміз.


*Мұнда және бұдан әрі ағылшын тілінен – баяу саяхаттар
**Мұнда және бұдан әрі ағылшын тілінен – міндетті түрде көру керек
***Ағылшын тілінен – әсерлерге толы қобдиша
1 OnePoll компаниясы Expedia Group тапсырысы бойынша 19 елден 25 мың респондентке сауалнама жүргізді: демалу мақсатында саяхаттаған немесе оны алдағы үш жыл бойы жасауды жоспарлап отырған ересектерге
2 Accenture Life trends 2025
3 Hongkongers love islands for their transformative JOMO holidays, according to Skyscanner
4 Luxury Travel Report 2025
5 Ағылшын тілінен – редакция, басылым
6 Ағылшын тілінен – Эль-Фанар демалыс күні
7 Ағылшын тілінен – бохо стиліндегі жағажайлық сауық кеші