Қандай жаңалықтар: тревел-трендтер және "Туризм күші" әрекетте
Зумер-туристтерден нені күтуге болады? Буындар теориясын бірге зерттейік.
Олардың жасы әлі 30-ға толмаған, ал олар болса қазірден бастап бүкіл индустрия мен нарықты өзгертуде. Кімдер туралы айтып жатырмыз? Бірнеше жылдан кейін тұтынушылардың ең үлкен санатына айналатын Зумерлер буыны туралы, сондықтан олардың бейілділігін жаулап алуға ниет білдіруші брендтер, зумерлердің ерекшеліктері мен үміттерін түсінулері қажет. Бұл туристік компанияларға да қатысты, өйткені қазірдің өзінде Zers буыны мыңжылдықтардан кейінгі екінші үлкен туристер болып табылады. Жас клиенттерімізді және олардың әдеттері туралы бірге білейік
ЗУМЕРЛЕР ДЕГЕНІМІЗ КІМДЕР?
Бұл 1997 мен 2012 жылдар аралығында дүниеге келген адамдар. Олардың дүниетанымының қалыптасуына Интернет, әлеуметтік желілер, технология мен Apple өнімдерінің дамуы үлкен әсер етті, сондықтан оларды кейде iGen деп те атайды.
ОЛАРДЫҢ БАСТЫ СИПАТТАМАЛАРЫ
Өршіл және пайдаға бағытталған
сындарлы
жеке шекараларын қорғай біледі
аңсаушылық (әсіресе алдыңғы онжылдықтардың стилі мен медиа мазмұнын аңсайды)
ынтымақтастық пен қарым-қатынасқа ашық
Психологиялық және мінез-құлық ерекшеліктері
- Олар мазасыздануға бейім, сондықтан менталды денсаулыққа көп көңіл бөледі.
- Қоғамның жаһандық сын-қатерлеріне төзімдірек. Мысалы, пандемиядан кейін олар басқа буындарғақарағанда тезірек бейімделіп, халықаралық саяхатқа оралды.
- Олар үшін брендтердің инклюзивтілігі және корпоративтік құндылықтарды олардың жеке құндылықтарымен сәйкестендіру маңызды.
- Әлеуметтік желілерде күніне 4 сағат отырады. Ең танымалдардың қатарында Snapchat, TikTok, Instagram және YouTube бар.
- Олар жекелендірілген тәсілді бағалайды.
- Басқа буындарға қарағанда, брендтерге аз бейілді болып келеді.
- Оларың 90%-ы бір затты сатып алмас бұрын, бағаларын салыстырады¹.
ЗУМЕРЛЕР – ТУРИСТТЕРДІҢ ЖАҢА БУЫНЫ
Зумерлер саяхатта орташа есеппен алғанда жылына 29 күн өткізеді². Олардың 65%-ы үшін саяхат – қаржы жұмсалымының ең маңызды әдісі³. Student Beans студенттік қаржы сайтының жақында жүргізген сауалнамасы 2021 жылдан 2022 жылға дейін орта буын өкілдерінің киімге жұмсайтын шығыны 7%-ға, технологияға 6%-ға және азық-түлікке 12%-ға қысқарғанын, ал саяхат шығындары 60%-ға өскенін көрсетті.
Неліктен және қайда барады
- Зумерлер виртуалды саяхатты жақсы біледі, сондықтан сапарлары кезінде олар әлі блогерлер бармаған бірегей жерлерді және фотосуреттер мен бейнелер арқылы алуға болмайтын тәжірибелерді іздейді. Экзотикалық бағыттарды жиі таңдайды.
- Олардың дерлік 70%-ы, негізгі ынталандыру – басқа мәдениетті үйрену және жаңа тағамдар мен сусындарды татып көру екенін айтады. Сонымен қатар, кештер мен түнгі өмір танымалдылығын жоғалтуда⁴.
Сапарды қалай ұйымдастырады
- Зумерлер бүкіл жыл бойына саяхаттайды, және келесі сапары туралы шешімді аяқ асты қабылдайды.
- Смартфон – сапарларды іздеуде, брондауда және бас тартуда ең маңызды құрал болып табылады. 90%-ы сапар бағытын әлеуметтік желінің әсерімен таңдайды.
- Бірегей ұсыныстары мен динамикалық пакеттері бар онлайн туристік агенттіктердің жанкүйерлері. Бұл қазір әлемдегі ең танымал брондау арнасы. Оны зумерлердің⁵ шамамен 40%-ы таңдайды.
- Тікелей байланыс арналары арқылы туристтік жіберілімдерге көбірек ашық және олар алатын ұсыныстарды байыппен қабылдайды.
- Сандық арналар мен тікелей байланыс арқылы жекелендірілген әдісті бағалайды. 37% -ы жекелендірілген хабарландыруларды⁵ алғаннан кейін туристік брендтерге тапсырыс беру ықтималдығы жоғары.
Зумерлерше саяхат
- Саяхат процесінің баратын жердің өзінен маңыздылығы кем емес. Сондықтан зумерлер жайлылық пен жоғары сапалы туристік қызметтерді бағалайды. Демалыс әуежайға барар жолдан басталуы керек.
- Зумерлердің жартысынан көбісін, олардың саяхаты қоршаған ортаға тигізер әсері мазалайды. 56%-ы экодостық қонақүйлерді ұнатады, 60%-ы экологиялық көлік түрлерін таңдайды және ол үшін еселеп ақша төлеуге дайын.
- Қымбат тұрғын-жайларды (әсіресе 4-5* жұлдызды қонақ үйлер), Airbnb-де қалыпсыз орналасу нұсқалары және арзан әуебилеттерді таңдайды . Өйткені олар біріншіні өздері үшін сыйлық деп санайды, ал ұшу – бұл А нүктесінен В нүктесіне жетудің жолы.
- Зумерлер үшін саяхат көбінесе оқу және баратын жерді дамытуға үлес қосу мүмкіндігі туралы. Шамамен 37%-ы саяхат кезінде ерікті болғысы келеді.
ЗУМЕРЛЕРМЕН ҚАЛАЙ ЖҰМЫС ІСТЕУ КЕРЕК
- Шынайы болыңыз, асыра сілтеуге тырыспаңыз. Зумерлер жалған ақпараттарды ұнатпайды.
- Ең жекелендірілген өнімді ұсыну үшін турист туралы барлық қолжетімді ақпаратты өңдеңіз (олар онымен бөлісуге дайын).
- Әлеуметтік желілерде белсенді болыңыз, бірақ тікелей сатуға тырыспай, білім беру, ойын-сауық және тауашалық мазмұн арқылы қауымдастық құрыңыз.
- Әлеуметтік белсенділік пен бренд құндылықтары туралы сөйлесіңіз.
- UGC (пайдаланушы жасаған мазмұн) жасау үшін тұтынушылардың шынайы пікірлерін пайдаланыңыз.
- Жазылу мен бейілділік бағдарламаларын ұсыныңыз.
- Жасыңызға байланысты тәжірибеңіз бар деп айтпаңыз, зумерлерге жас ерекшелігі қатты әсер етеді.
- Өнімді жоғары сапалы, көз тартарлық көрнекіліктермен суреттеңіз.
- Қысқа әрі нұсқа сөйлесіңіз.
- Барлық процессті барынша жеңілдетіңіз.
- Туристеріңіздің пайдаланушы тәжірибесін қалай ерекше ету керектігі туралы ойланыңыз.
Join UP!-пен дайындалып болашақты өзгертіңіз, дамытыңыз және қарсы алыңыз!
1Rakuten.today
2Сondorferries
3Booking.com’s Destination Gen Z project
4Kiwi.com
5Європейська туристична комісія