• USD/KZT 505.8124.11.2024EUR/KZT 527.5224.11.2024
  • Иә Сіздің қалаңыз -Алматы?

    Ең жақын аймақты таңдаңыз

    X

Агенттерге

Клиентіңіз сияқты ойлаңыз: ұрпақтар теориясын бірге зерттейік

Клиентті түсіну – оларға жақсы қызмет көрсетудің негізі, бұл өз кезегінде адалдық пен жаңа сатылымдарды арттыруға әкеледі. Демалысқа жіберетін адамдарымыздың мінез-құлқын, әдеттерін бірге зерттейік.

Олардың басымдықтары мен қажеттіліктерін жақсырақ түсіну және сүйікті туристік агенті болу үшін. Билл Стиннетт өзінің «Клиентіңіз сияқты ойлаңыз» кітабында айтқандай:

Біздің түсіну қажеттілігімізден клиент өзінің түсінілгенін сезіну қажеттілігі маңыздырақ.

Forbes деректері бойынша, туристік қызметтерді сатып алу жағдайларының шамамен 80%-да шешімді әйел қабылдайды. Демалысқа кім баратынына қарамастан. Біз де осындай үрдісті байқап жүрміз және статистика бойынша бұл негізінен 36-38 жастағы әйелдер екенін көреміз. Нейл Хоув пен Уильям Штраустың ұрпақтар теориясына сәйкес, біздің туристердің көпшілігі миллениалдардың (Ү ұрпағы) өкілдері болып шығады. Оны күнделікті жұмыста қалай пайдалануға болады? Мұны бірге анықтайық!

Сонымен, миллениалдар туралы нені білу керек?

Бұл 1984-1998 жылдар аралығында туған адамдар. Олардың дүниетанымының қалыптасуына КСРО-ның ыдырауы мен технологиялардың дамуы бәрінен де көп әсер еткен.

Олардың негізгі сипаттамалары:

  • есеюді қаламау (айтпақшы, 2015 жылы Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы тіпті жас жіктемесінде жастықтың кезеңін 44 жасқа дейін ұзартқанын білесіздер ме?),
  • өзін-өзі дамыту,
  • басқаларға ұқсамауға ұмтылу,
  • еркіндікке деген сүйіспеншілік,
  • ойламай бағынуды қаламау,
  • жоғары өзін-өзі бағалау,
  • дербестілік,
  • идеализм.

Психологиялық және жүріс-тұрыстық ерекшеліктері

  • Жиі дайын және хабардар болып келеді.
  • Ақпараттық сауаттылығы жоғары болғандықтан, алдыңғы ұрпақтарға қарағанда, олардың тікелей жарнамаға деген сенімі әлдеқайда төмен. Сондықтан достардың, таныстардың, блогерлердің және қарапайым желі қолданушыларының кеңестері мен ұсыныстарына назар аударады және сенеді.
  • Жайлылық пен қамқорлықты жақсы көреді.
  • «Өздерімен» араласқанды ұнатады.
  • Өз жұмысынан шабыт алып, одан мән-мағынаны көруі керек; «Қиялдың ұшуы» болмаса, жалақысы оларды ешқашан орнында ұстамайды.
  • Олар жеңістерге, мадақтамаларға, сыйақыларға үйренген: барлығында оларға жеке көзқарас пен танылуды күтеді.
  • Бұл ұрпақ техникалық тұрғыдан жаттыққан, көбінесе онлайн сатып алады, әлеуметтік желіде көп уақытын өткізеді.
  • Клиенттік тәжірибеге– тауарды сатып алу немесе қызметке тапсырыс беру жолында компаниямен әрекеттесу кезінде олармен болатын барлық нәрсеге назар аударады.
  • Үрдістер мен брендтерді бақылап отырады.
  • Орналасқан жерін белсенді белгілеп, жеңілдіктер мен бонустарға кепілдік берілетін болса, адалдық бағдарламаларына қосылады.
  • Жұмыс үшін өзін құрбан етуді қаламайды; кейінге қалдырылған өмір синдромы деген олар туралы емес!

Саяхаттар миллениалдар үшін – өте маңызды басымдық. The Expedia Generational Study статистикасы бойынша, олардың 91%-ы саяхатқа ақша жинайды, 63%-ы жаңа әсерлер мен тәжірибелерге және тек 37%-ы қандай да бір өнімге ақша жұмсауға бейім. Bernstein компаниясы сонымен қатар миллениалдар мейрамханаларда тамақтануға ең көп ақша жұмсайтынын анықтады.

Metro компаниясының аналитикасы бойынша, Y ұрпағы үшін ең жақсы қалалар – Берлин, Монреаль, Лондон, Амстердам, Торонто, Ванкувер, Барселона, Нью-Йорк, Кельн және Манчестер (жұмыспен қамту деңгейінің көрсеткіштерін, стартаптар санын, , туризмді, тұрғын үй және азық-түліктің қолжетімділігін, сондай-ақ интернет байланысының жылдамдығы мен түнгі өмірді зерттеу негізінде).

Миллениалдармен қалай жұмыс істеу керек?

  • Олардың мүдделерін бөлісіп, бір тілде сөйлесіңіз.
  • Сатуға емес, көңіл көтеруге бет алыңыз. Дәл осындай жарнама Y ұрпағын қызықтыруы мүмкін.
  • Ұсыныстарыңызды оларға сүйікті блогерлері, әлеуметтік желілер, подкасттар арқылы еске салыңыз.
  • Нақты сөйлеңіз немесе көрсетіңіз.
  • Клиенттен ол әлеуметтік желілерден алған расталмаған дәлелдерді естуге дайын болыңыз.
  • Ақпарат көзіне сілтеме жасай отырып, тар бағыттағы нақтылау сұрақтарын қойыңыз.
  • Оларды бағытпен және сол жердегі демалу мүмкіндіктерімен таныстырып, онда тренд болып жатқан нәрселерге ерекше назар аударыңыз.

Болжамдарға сәйкес, бірнеше жылдан кейін «басты саяхатшылар» ретінде Z ұрпақтарының өкілдері миллениалдардың орнын алады, бірақ бұл біз сіздерге болашақта міндетті түрде айтып беретін мүлдем басқа бір оқиға болады.

Дамыңыз және Join UP! көмегімен барлық ұрпақ туристері үшін тамаша демалысты брондаңыз!