• USD/KZT 505.8124.11.2024EUR/KZT 527.5224.11.2024
  • Иә Сіздің қалаңыз -Алматы?

    Ең жақын аймақты таңдаңыз

    X

Агенттерге

Таратылымдардың оқылуы үшін не істеу керек? Біраз құпияны ашамыз

Қазіргі уақытта туристік агент болу тек бағыттар мен қонақүйлерді білу туралы ғана емес, сонымен қатар мақсатты аудитория мен трендтердің қажеттіліктерін зерттеу, Instagram үшін фото және бейне мазмұнын түсіру, қызықты мәтіндер жазу, тұрақты клиенттер үшін өзіңіздің мықты брендіңіз бен адалдық бағдарламасын құру және тіпті – туристерге керемет хабарламалар жасау.

Біз Сіздің жұмысыңызды жеңілдету үшін осындамыз және бүгін біз дәл осы ақпараттық таратылымдардың тиімділігі туралы сөйлесетін боламыз. Спамға түспеу үшін оларды қалай дұрыс жасау керек, ал турист Сіздің хаттарыңызды ашып, соңына дейін оқығысы келді ме? Сіздің хаттарыңыз клиенттер үшін пайдалы екенін қалай түсінуге болады және статистиканы қалай талдауға болады? Кеңестермен бөлісеміз.

ТУРИСТ ЖҮРЕГІНІҢ КІЛТІ

Клиенттермен көбірек байланыс әрқашан Сіз үшін көбірек мүмкіндіктерге теңеседі. Ал таратылым ақпараттары – агенттердің туристермен қарым-қатынасының тиімді құралы. Бұл жазылушылардың жүрегінің кілті сияқты: олардың қызығушылықтары туралы білуге, оқиғалардан хабардар болуға және керемет ұсыныстар туралы хабарлауға болады. Тиімді email-таратылымдар құру үшін мыналар маңызды:

  • Оқырмандардың қалауына, көзқарасына және қажеттіліктеріне сәйкес келетін хаттар жасау арқылы таңдау процесін жеңілдету.
  • Жазылушылардың қалауын ескере отырып және хаттың мақсатын нақты анықтай отырып, қызықты және пайдалы мазмұнға назар аударту.
  • Сыртқы түрі мен жіберу уақыты сіздің ең жақсы көмекшілеріңіз екенін есте сақтау, ал жетістікке жету сіздің туристеріңізді түсінуіңізге байланысты.

Сонымен, сол кілтті қалай таңдауға болады? Әрі қарай бірге талдайтын боламыз.

ТАРАТУ ЕРЕЖЕЛЕРІ

Сізге тартымды және өзекті хаттарды жасауға көмектесетін бірнеше ережелер:

Сыртқы түрі

Ең алдымен, турист таратылымды ашқаннан кейін сізде бірнеше секунд болатынына назар аударуды ұмытпаңыз. Сондықтан көзбен шолу бөлігіне уақыт бөлу керек.

  • Сіздің жазуыңыз қарапайым, тартымды және заманауи екеніне назар аударыңыз. Нарықтағы әріптестер мен жетекші компаниялардың таратылымдарына жазылуды ұсынамыз – бұл қазіргі уақытта трендте тұрған өзекті стратегиялар мен дизайн шешімдерін зерттеуге көмектеседі.
  • Брендтің түсін және екпін үшін қосымша түстерді (түймелер мен сілтемелер) ескере отырып, үш-бес негізгі түстерді қолданыңыз. Бұл тәсіл сіздің жазуыңызды оқырман үшін тартымды және ыңғайлы етеді. Сондай-ақ, мәтін үшін таза қара түстен аулақ болған дұрыс. Оның орнына қою сұр немесе қою көк түстерді қолдануға болады, олар әдетте жұмсақ көрінеді және ұзақ оқу кезінде көздің шаршауын азайтуға көмектеседі. Түстердің шамадан тыс алуан түрлілігінен аулақ болу маңызды, өйткені бұл хаттарды қабылдауды қиын етуі мүмкін.
  • Arial, Helvetica немесе Verdana сияқты таза және қарапайым қаріпті таңдаңыз, олар әртүрлі құрылғылар мен экран өлшемдерінде оңай оқылады және әртүрлі электрондық пошта қолданбаларында қолдау көрсетіледі.
  • Хатты қызықты ету үшін сапалы суреттерді қосыңыз. Дегенмен, өлшемді ұмытпау маңызды – хаттың шамадан тыс жүктелуіне жол бермеу үшін 1200 пиксельден аспаңыз. Алушының назарын аудару үшін коллаждарды немесе анимацияларды пайдаланыңыз.

Басты мақсат – туристерге ақпаратты бірден алуға және алынған хатты қарау кезінде жағымды сезімдерді сезінуге мүмкіндік беру.


Алушылар

Ең алдымен, сіздің аудиторияңыздың не екенін түсіну және жазылущыларыңызды алдын-ала топтарға бөлу маңызды. Базаны сегменттеу клиенттердің қажеттіліктерін жақсы түсінуге және оларға жекеленген ұсыныстар беруге көмектеседі. Мысалы, базаны бюджет, жас және алдыңғы саяхаттар бойынша бөлуге болады. Бұл әр топтың қажеттіліктеріне сәйкес келетін арнайы ұсыныстар жасауға мүмкіндік береді.
Сондай-ақ, жазылушылар тізімінің тазалығына назар аударыңыз.


Мазмұны

Өзіңізді алушының орнында елестетуге тырысыңыз: сіз не көргіңіз және оқығыңыз келеді? Қызықты және пайдалы мазмұнға назар аударыңыз, хаттың мақсатын нақты анықтаңыз. Сізді басқалардан ерекшелендіретін «өзгешелікті» атап өтіңізз. Мысалы, біреу хатты әзілмен аяқтауы мүмкін, ал біреу оны дәйексөзден бастауы мүмкін.


Жиілігі

Таратылымдарды қаншалықты жиі жасау керек? Есіңізде болсын, сапа әрқашан саннан маңызды, сондықтан хаттарды жиі жібермеңіз. Туристер сіздің хабарламаларыңыздан шаршамауы үшін аптасына бір рет жеткілікті.

Хаттарды жіберудің ең жақсы күндері мен уақыты туралы жалпы ұсыныстар — аптаның ортасы (сейсенбі, сәрсенбі және бейсенбі) және күннің бірінші жартысы — бұл тек бастапқы нүкте, өйткені әр аудитория бірегей.

Тәжірибе жасаңыз, көрсеткіштерді талдаңыз және аудиторияңыз үшін оңтайлы уақытты табыңыз. Егер Сіздің хаттарыңыз қызықты және пайдалы болса, жазылушылар оларды түнде де демалыс күндері де күтеді.

ПАЙДАЛЫ ҚҰРАЛДАР

Подготовка рассылок включает регулярное использование в работе различных инструментов и сервисов. К ним относятся:

eSputnik, SendPulse

Таратылымды құру және жіберу үшін пайдалануға оңай қызметтер. Олар нәтижелерді бақылау үшін ыңғайлы интерфейсті, жекелендіруді және аналитиканы ұсынады. Электрондық пошта, SMS және веб-хабарламалар сияқты әртүрлі арналар арқылы таралымдарды жүзеге асыру мүмкіндігі беріледі. Екеуінде де алушы атының белгілі бір санына арналған негізгі функционалдығы бар тегін жоспар бар.

Mailchimp
Бұл қызметтер нәтижелерді жіберу және талдау ыңғайлылығын қамтамасыз ете отырып, таратылымдарды тиімдірек етеді.

СПАМ ЖӘНЕ ЖАЗЫЛЫМНАН БАС ТАРТУ

«Спам» папкасы -бұл жүйе немесе алушы қауіпті немесе қажетсіз деп танылған хабарламалар автоматты түрде сүзілетін электрондық пошта бөлімі.

Бұл папкаға түспеу және хаттардың ашылу пайызын арттыру үшін бірнеше негізгі сәттерді ұстану маңызды:

✔ Спам сияқты көрінуі мүмкін хат тақырыптарын, яғни үлкен әріптермен немесе артық тыныс белгілерімен жазылған леп белгілері бар тақырыптарды пайдаланбаңыз.

✔ Қажетсіз жарнама ретінде қабылданатын тоқтату сөздерінен немесе сөз тіркестерінен аулақ болыңыз. Атап айтқанда: «жарнама», «сату», «жеңілдік», «акция». Сондай-ақ, «шұғыл», «жақында аяқталады», «жіберіп алмаңыз»сияқты басу сөздері. Оның орнына пайда мен қызығушылықты көрсететін сөздерді таңдаңыз:» ерекше ұсыныс»,»құпия хат». Осылайша сіз аудиторияны қызықтырасыз және спамнан аулақ боласыз.

✔ Сіздің хаттарыңызда тек жарнамалық ақпарат емес, анық және қызықты мазмұн бар екеніне көз жеткізіңіз.

✔ Жазылымды растамаған белсенді емес мекенжайларды немесе жазылуды растамаған мекенжайларды тарату тізімінен үнемі жойып отырыңыз.

✔ Дерекқорда қате немесе уақытша мекенжайлар жоқ екеніне көз жеткізу үшін электрондық пошта мекенжайын тексеру қызметтерін пайдаланыңыз. Мысалы, EmailListVerify және EmailListValidation 100 электрондық поштаны тексеруді тегін ұсынады, ал Hunter.io тегін жоспар ұсынады.

 

Бұл әрекеттер сізге спамнан қорғануға ғана емес, сонымен қатар таратылымдарды ашудың жоғары деңгейін қамтамасыз етуге мүмкіндік береді!

Хатқа бас тарту мүмкіндігі мен кері байланыс байланыстарын қосу өте маңызды, өйткені осы жағдайда ғана оны тықпаланбаған экологиялық өзара байланыс деп атауға болады.

Сыртқы түріне назар аударыңыз және хаттарды ең сәтті уақытта жіберіңіз.

 

ДЕРЕКТЕРДІ ТАЛДАЙМЫЗ

Тарату тиімділігін бағалау үшін Сіздің хаттарды жіберу қызметтерінде қолжетімді бірнеше негізгі көрсеткіштерге назар аударғаныңыз жөн:

  • Хаттарды ашу (Open Rate) — хатты алған және оны ашқан жазылушылардың пайызы қанша екенін көрсетеді. Бұл көрсеткіш хаттың тақырыбы қаншалықты қызықты екенін көрсетеді. Туризм саласындағы оңтайлы көрсеткіш – шамамен 20%.
  • Шертулар (Кликтер) (Click-Through Rate) — бұл электрондық поштадағы сілтемені басқан жазылушылардың пайызы. Бұл аудиторияны белгілі бір әрекеттерді орындауға қаншалықты тиімді жетелейтіндігіңізді көрсетеді. Мысалы, сайтқа өту. Оңтайлы көрсеткіш-2% – дан 5% – ға дейін.
  • Жазылымнан бас тарту саны (Unsubscribe Rate) — жіберуден бас тартқан алушылардың пайызы хаттардың мазмұнына немесе оларды жіберу жиілігіне қатысты ықтимал мәселелерді көрсетеді. Оңтайлы көрсеткіш-1% – дан аз.

Статистиканы тек сандар ретінде емес, жиналған ақпаратқа сүйене отырып, хаттарды жіберу тәсілін жетілдіру мүмкіндігі ретінде қарастырыңыз.

Электрондық таратылымдарды жасау, жіберу және талдау, егер сіз бірнеше қарапайым ережелерді сақтасаңыз, бір қарағандағыдай қиын емес. Контентпен тәжірибе жасаңыз, нәтижелерді зерттеңіз, мекен-жайлар тізімін таза ұстаңыз, аудиторияның жауап қатуын (фидбегін) қадағалаңыз және дағдыларыңызды үнемі жетілдіріңіз.


**жарнамалық материалдардан тұрады