• USD/KZT 554.103.08.2025EUR/KZT 632.2903.08.2025
  • Иә Сіздің қалаңыз -Алматы?

    Ең жақын аймақты таңдаңыз

    X
  • info@joinup.kz
  • +7 727 3 500 300
  • +38067 5833567 (W/P Hot line)

Агенттерге

Қандай жаңалықтар: толық ай рәсімдері, туризм статистикасы, заманауи картография

Жаһандық статистика растайды: саяхаттау – бірінші қажеттілікке айналды. Ал біз жаңа деректерді зерттеудеміз: заманауи саяхатшылар нені мақсат тұтады және не нәрсеге қызығады. Бұл туралы бізбен бірге біліп отырыңыз!

ШАМАМЕН ӘРБІР ОНЫНШЫ АДАМ ТУРИЗМ САЛАСЫНДА ҚЫЗМЕТ АТҚАРАДЫ1

2024 жылы туризм саласы жаһандық ЖІӨ-нің 10%-ын құрады, ал индустрияда шамамен әр оныншы адам жұмыс жасады.1 Биыл мамандар саны әлемдегі жұмыспен қамтылған адамдардың шамамен 11%-ына дейін өседі деп болжануда.1 Бұл шамамен 371 миллион адамға тең — ол АҚШ халқынан да көп.1 Ал халықаралық туристер $2,1 триллион жұмсар деп күтілуде — ол алдыңғы рекордтан 8,5% жоғары.1

Мұндай қорытындыға World Travel & Tourism Council (WTTC) — туристік және қонақүй индустриясының жетекші өкілдерінен тұратын тәуелсіз жаһандық ұйым келді. WTTC тұрақты түрде туризм индустриясының дамуын талдап, оның елдердің экономикасына, жұмыспен қамтуға, экологияға және басқа салаларға әсерін зерттейді.

Көбірек мұнда және мұнда.

ЕУРОПАЛЫҚТАР 2025 ЖЫЛЫ АҚШАНЫ ҚАЛАЙ ЖҰМСАЙДЫ?

Mastercard тұтынушыларының жыл сайынғы сауалнамасы: Еуропа елдерінің тұрғындары өз шығындарына қандай басымдық беретінін білуге мүмкіндік береді. Бұл жолы респонденттердің үштен екісі (70%) тілектер тізімінен қандай да бір оқиғаны / тәжірибені алып тастауға тырысатынын атап өтті. 2025 жылы өз армандарын жүзеге асыруға ең көп ұмтылатындар – поляктар (87%) мен румындар (88%).

Саяхаттар мен туризм 89% тілектер тізімінде басымдыққа ие! Неліктен бұлай? Сауалнамаға қатысқан еуропалықтар өз тілектерін былай түсіндірді:

  • 44% — өмір бойына қалатын естелік жасау;
  • 36% — әлемді жаңа қырынан көру;
  • 33% — жақындарымен өз әсерлерін бөлісу.

Саяхаттан кейін ең жиі аталған санаттар мыналар болды:

  • 80% — табиғат аясындағы демалыс;
  • 79% — гастротәжірибе, талғамдық және аспаздық жаңалықтар;
  • 76% — киномен байланысты тәжірибе;
  • 75% — отбасымен өткізген уақыт;
  • 74% — табиғи сазбен байланысты оқиғалар.

Көбірек мұнда.

НЕТКЕН ҒАЖАП ӘЛЕМ!

Саяхатшылар сапардан жаңа әсерлер іздейді, бірақ «өздерін бірге алып жүреді»: әдеттері, құмарлықтары, мақсаттары мен талғамдары өзгере қоймайды. Ал қонақүйлер олардың қажеттіліктерін дөп басып, қанағаттандыруға тырысады. Сол себепті назарларыңызға үш қызықты мысал ұсынамыз.

Салауатты өмір салтындағы жаңа сөз: Мальдив аралдарында Ай циклдарымен үндесу

The Nautilus Maldives биылғы жылы Full Moon wellness бірегей бағдарламасын — толық Ай астындағы кешкі тәжірибелер топтамасын ұсынды. Жұлдызды аспан астында әуенді Тибет тостағандары мен хош иіс терапиясы, сондай-ақ медитациялық шай рәсімдері — мұның бәрі қонақтарға шабыт беретін атмосфера қалыптастырып, өзін сол сәтте сезінуге және тұлғалық дамуға жаңа мақсаттар қоюға көмектеседі. Айдың энергиясын сезінгісі келетіндер үшін арнайы жеке қызмет пакеттері әзірледік.

Көбірек осында.

Абу-Дабидегі толықтай вегандық бөлмелер

Кейбір туристер қонақүйдегі қалаулы жайлылықпен ғана шектелгісі келмейді — олар таңдаған орын өз құндылықтарына сай болғанын қалайды. Мұндай қонақтар үшін Mandarin Oriental Emirates Palace толықтай вегандық бөлмелерді ұсынды.

Жиһаз маталарында жануар тектес материалдар қолданылмайды. Жағажай сүлгілері — бамбуктан жасалған. Косметика жануарларда сыналмаған және толықтай өсімдіктен жасалған. Қонақтарға ұсынылатын сыйлықтар мен шағын бардың мазмұны да түгелдей вегандық. Сонымен қатар, мейрамханада тамақ пісірілместен бұрын, қонақүйдің жеке бау-бақшасынан қонақтар көкөністерді өз қолымен жинай алады.

Көбірек осында.

Дубайдағыдай кофе ішу

Әлемде әр күн сайын шамамен үш миллиард шыныаяқ кофе ішіледі. Сондықтан бұл қонақжайлылық индустриясына да әсер ететіні таңқаларлық емес.

25hours Hotel Dubai One Central қонақ үйі өзінің Nomad Day Bar-ға бәс тікті. Олар жергілікті дәндерді қуыратын Nightjar Coffee компаниясымен серіктестік орнатқан. Мәзірде пикколо (миниатюралық латте), қойытылған сүтті испандық латте және түрлі пуроверлер пайда болды. Бұл орын қаладағы кофе сүйер қауымның ең танымал мекендерінің біріне айналды.

Көбірек мұнда және мұнда.

СІЗ GOOGLE MAPS ТУРАЛЫ БӘРІН БІЛЕСІЗ БЕ?

Сіздерде де осындай жағдай болды ма? Біреу сізге мынадай орындарды ұсынды ма: спикизи-бар, сәнді микрокафе, ерекше атмосферасы бар антиквариат немесе кәдесый дүкені, не болмаса қонақүйге жақын орналасқан ыңғайлы банкомат?! Сонымен қатар, ұшып келгенде, тек біреу қолыңнан жетелеп апармаса, оны табу мүлде мүмкін емес, себебі айналада көп жарнамалар немесе үйлердің шатастыратын нөмірлері бар.

Егер көшеге камераны жай ғана бағыттап, үстінен мекемелер мен дүкендердің белгішелерін көре алатын болсаң ғой… Негізі, дәл солай істеуге көптеген ірі қалаларда мүмкіндік бар.

Google Maps-тің кеңейтілген шынайылығы қалай жұмыс істейді?

  • Сіз бір орын туралы Google-дан іздегенде, мекенжайдан басқа, кейде адам көзі деңгейінде түсірілген панорамалық суретті табасыз — бұл Street View деп аталады. Мұндай суреттер сізге қажетті орынды тануға көмектеседі, ал алгоритмге картаны нақты әлеммен сәйкестендіруге мүмкіндік береді. Сондықтан кеңейтілген шындыққа тек интернет жылдамдығы жеткілікті, көп Street View суреттері және егжей-тегжейлі карта бар жерлерде ғана қолжетімді — міне, мұнда оны тексеруге болады.
  • Барлығы дұрыс жұмыс істеуі үшін смартфон ARKit (iOS) немесе ARCore (Android) қолдауы тиіс, ал қосымшаның нұсқасы жаңартылған болуы қажет.
  • Орналасқан жер жақсы жарықтандырылған болуы керек, ал смартфонның камерасы таза болуы тиіс.

Функцияны қалай пайдалануға болады?

  • Геолокация анықтамасын қосып, ғаламторға қосылыңыз.
  • Google Maps-ті ашыңыз.
  • Қосымшаның іздеу жолында түсті фотоаппарат белгішесін басыңыз. Камераны қолдануға рұқсат беріп, ұялы телефоныңызды ғимаратқа бағыттаңыз.
  • Немесе керекті орынды енгізіңіз, жаяу жүргінші жүрісін таңдап, Live View басыңыз да, камераны көшеге бағыттаңыз. Жүйе сіздің орналасқан жеріңізді таныған сәтте, ол суретті мейрамхана, банкомат, дүкен сияқты атаулармен толықтырады.

Көбірек мұнда және мұнда.

Туризм — бұл адамдардың армандары туралы сөйлесетін тіл. Ал осы жылы сіздің тілектер тізіміңізде қандай саяхаттар бар?


1 wttc.org