Қандай жаңалықтар: тревел-трендтер және "Туризм күші" әрекетте
Join UP!™- ғы MICE: Тілектерді қарастыру және жағдайларға бейімделу
Ширек ғасыр бұрын корпоративтік іс-шаралар қандай болды және қазір қалай өзгереді? Іс-шаралар туризмі және іс-шараларды ұйымдастыру саласында Join UP!™-ті не ерекшелендіреді? Жағдайларға қарамастан, оқиғаның жоспар бойынша жүруіне қалай қол жеткізуге болады? Жауап алу үшін MICE* бөлімінің басшысына жүгіндік. Тарас бұл салада 2004 жылдан бері жұмыс істейді және ол тәжірибеден алынған оқиғалармен бөлісті.
Тарас
Довгалюк руководитель отдела MICE Join UP!™
|
MICE БІЗГЕ ТАНЫС ТҮРДЕ ҚАЛАЙ БАСТАЛДЫ
Кәсіби кездесулер мен іс-шаралар, білім беру және ойын-сауық іс-шаралары, конференциялар, көрмелер мен жәрмеңкелер. Әрдайым осылай болған сияқты, дегенмен MICE — тың белсенді дамуы-іскерлік іс-шаралар мен корпоративтік туризм ұйымы — шамамен 2000 жылдардың ортасынан басталды.
Трансұлттық корпорациялар инвестициялармен бірге корпоративтік іс-шаралардың жаңа мәдениетін әкелді. Олар қызметкерлерді оқытуды ұйымдастырды, тимбилдингтер құру және тұсаукесерлер өткізді-ал басқа компаниялар артынан ілесе отырды. БҰҰ, ЕҚЫҰ және USAID** сияқты халықаралық ұйымдардың қызметі конференциялар, ресми кездесулер, жобаларды көпшілік алдында қорғау және гранттар бөлу жиілігін арттырды.
2007 жылы коммерциялық іс-шараның үлгісі алғашқы iPhone-ның тұсаукесері деп санауға болады, бірақ бірнеше жылдан кейін жарқын оқиғалар бір-бірден емес, отшашу ретінде жарқырай бастады. YouTube және Instagram әлеуметтік желілері «бұл қалай болуы мүмкін» екендігі туралы ақпараттың танымалдығы мен таралуына айтарлықтай ықпал етті. Іс-шараларды өткізуге қойылатын талаптар өсті.
2010 жылдары алғашқы хакатондар басталды. Классикалық іскерлік іс-шаралардан олар ойын формасымен ерекшеленді, бұл мамандарды қарқынды, тығыз қарым-қатынасқа шақырды және бизнес мәселелерін шешуге көмектесті. Киберспорт турнирлері де таралды. (Айтпақшы, 2024 жылдан бастап киберспорт олимпиадалық тәртіп ретінде танылды. Келесі жылы Сауд Арабиясында біз олардың бірінші маусымын көреміз).1
MICE дамуы желілік болып көрінбейді. Мысалы, Covid-19 пандемиясы кезінде адамдарды бірге-онлайн біріктірудің және олардың назарын аударудың жаңа жолдарын ойлап табуға тура келді. Ақырында, қашықтағы конференциялар мен концерттік ағындар ағынға түскенде — шекаралар ашылып : тірі және цифрландырудың барлық ыңғайлылығымен жаңа, гибридті формат қажет болды.
ҰРПАҚТАРДЫҢ АУЫСУЫ ЖӘНЕ ОҚИҒАЛЫҚ ТУРИЗМІНІҢ ТРЕНДТЕРІ
Егер MICE компания болса, миллениалдар Олар көпшілік акцияларға ие болар еді: олар қазір 26 мен 40 жас аралығында, көпшілігі белсенді түрде ақша табады және әртүрлі іс-шараларға қатысу қажеттілігі мен мүмкіндіктеріне ие. Бірақ оларды толығымен қанағаттандыратын нәрсе біртіндеп зумерлер , тіпті Альфа ұрпағы үшін де. Сол себепті де сала өзгеруде.
- Процеске жеке қатысу маңызды бола түсуде. Конференциялар мен өндірістік экспозициялар аудиторияны белсенді түрде тартады, осылайша қатысушылар бірқатар дәріскерлерді тыңдап қана қоймай, жаңа мүмкіндіктерді, қызметті немесе өнімді сынақтан өткізіп, өзара әрекеттесу алаңын алды.
- Адамдар үйге әкелетін нәрседен гөрі ерекше тәжірибені бағалайды. Өйткені, сертификаттар, билеттер, кәдесыйлар, фотосуреттер -мысалы, танымал курорттардың біріндегі корпоративтік іс — шарада немесе сүйікті топтың концерті сияқты әлде бір үлкен нәрсеге қатысу сезімін алмастырмайды. Музыкалық туризм қазір өте танымал екендігі таңқаларлық емес, Тейлор Свифт феномені- осының дәлелі.
- Толығырақ мәліметтер көбейе түседі. Мысалы, ұйымдастырушылар қатысушылардың гастрономиялық қалауын ескереді, вегетариандық, глютенсіз және басқа да арнайы опцияларды ұсынады. Қайта пайдалануға болатын немесе компостталатын бір реттік ыдыс-аяқтың пайдасына пластикалық ыдыстардан бас тарту жиі кездеседі. Бұл қол тигізуге болатын этика сияқты.
Кездесулер мен мерекелердің жаңа себептері көбейіп келеді. Бұрын жиынтық азды-көпті стандартты болды: компания үшін міндетті есеп беретін шартты жылдық корпоратив, серіктестермен кездесу, оқыту. Адам үшін-үйлену тойы, баланың тууы, мысалы жұмыстағы негізгі өсу. Ал қазір зумерлердің 83%-ы өмірдің осы дәстүрлі негізгі кезеңдерінен өтуі, атап өтуі және басқаларға көрсетуі керектігіне қатты алаңдайды.2 Олардың орнына олар жаңаларын ойлап табады — мысалы, жұмыстан шығуды немесе ажырасуды атап өту өткізу. Сіз соңғы екі жылда Google-дің ажырасу туралы іздеулерінің саны бүкіл әлемде 70%-ке жуық,3 ал некені бұзуды тойлау тақырыбында Etsy — ге сұраныстар ағыны-266%-ға өскенін білдіңіз бе.4 Кейбір туристер — жәй ажырасу құрметіне бал айының саяхаты сияқты нәрсе ұйымдастырады.5 Ал корпоративтік әлемде ынтымақтастықтың немесе ұзақ мерзімді жобалардың аяқталуына орай іс-шаралар және қызметкерлердің ділдік денсаулығы мен әл-ауқатын қолдау мақсатында іс-шаралар ұйымдастырылады.
МҰНДАЙ ОҚИҒА ДА ОРЫН АЛДЫ
MICE-де жұмыс істеген жылдар ішінде мен қандай жағдайларға тап болмадым десеңізші! Бір кездері, 4 мың қатысушы үшін логистика ұйымдастырылды, ал одан кейін компанияның мерейтойына келген 2.5 мың адам орналастырылды. Немесе мынадай да оқиға: Түркияда 9 елден келген 600-ге жуық адамға арналған конференция ұйымдастырылды. Бағдарламада тимбилдинг құру, экскурсиялар және кәсіби жүргізушімен бірге гала-кешкі ас болды.
Сенімді серіктестер мен орындаушылар жағдайлардың өзгеруіне жедел әрекет етуге көп көмектеседі. Бұл іс жүзінде қалай көрінеді? Бірде мен Лондонда әлемдегі ең ірі электроника өндірушілерінің біріне арналған жаңа өнімдердің тұсаукесерін ұйымдастырдым. Іс-шараның соңғы күні гала-кешкі ас жоспарланған болатын, бірақ 6 сағат бұрын мейрамханада өрт болды. Оның желілік болғаны және оның беделіне мән бергені жақсы болды-біз кешкі асты жақын маңдағы сол желінің мекемесіне ауыстыруға келістік. Серіктестер барлығын тез ұйымдастырды, келісілген мәзірге сәйкес тағамдар мен сусындар ұсынылды, барлық қонақтар риза болды.
Егжей-тегжейлер, келісімшарттағы ұсақ шрифт сияқты, оқиғаның барысына айтарлықтай әсер етуі мүмкін. Сол себепті сіз өте мұқият болуыңыз және көп нәрсені жеке тексеруіңіз керек. Міне Сізге бір мысал. Бірнеше жыл бұрын мен 550-ден астам қатысушыға конференция ұйымдастыруым керек еді. Негізгі кездесу өтетін жерге тар жол тік төбелерден көтерілді. Барлығын өткізу орнына апару және қайту үшін сыйымдылығы 50-55 адам болатын 11 автобусты жалдау жоспарланды. Мен трансфер қанша уақытқа созылатынын және көлемді көлік сол жерде жүретінін анықтау үшін бағыт бойынша алдын ала баруды шештім. Автобустың клиренсі тайғақ төсеніштерге түсу үшін тым кішкентай болып шықты және ол жай ғана кептеліп қалуы мүмкін еді. Біз басқа көлікке тапсырыс беріп, бәрі ойдағыдай дұрыс өтті.
БАРЛЫҒЫ ҚАЛАЙ ЖҰМЫС ІСТЕЙДІ
Join UP!™ -ғы МІСЕ компания жұмысының басынан бастап жеке сараптама ретінде бөлді. Біз көптеген туристік бағыттар бойынша серіктестік байланыстар мен үлкен қонақ үй базасын жинадық. Келу елдерінде мердігерлермен келісімдер бар, олар іс-шараны ұйымдастыру міндеттерінің басым бөлігін өз мойнына ала алады.
Жұмысқа сұраныс алу үшін бізге үш айнымалыны анықтау жеткілікті: бюджет, қажеттілік (бұл іс-шара не үшін қажет: бір нәрсені үйрену, команданы рухын көтеру, көңіл көтеру) және атмосфера. Өйткені, біреу эмоционалды қалыпқа келуді шулы фестиваль ретінде, ал біреу үнсіз шегіну ретінде ұсынады.
Менеджер агентпен бәрін талқылайды, содан кейін агент тапсырыс берушіге ақпарат береді. Іс-шара жоспарын келісіп , жол картасын, райдерлерді, қосымша қызметтерді растау қажет. Уақыт өте келе түзетулер енгізіледі, бірақ соңында біз іс-шара жоспарын аяқтап, қажет нәрсенің бәрін ұйымдастырамыз.
Біз бағдарламаны нөлден бастап ойлап тауып, жұлдыздар мен жүргізушілерді іс-шараға шақыруымызға – сондай-ақ релаксация оқиғасын ұйымдастырып, айталық, фотосессиялармен, корпоративпен немесе қызықты спикерлермен және жалпы белсенділіктермен конференция, тақырыптық іс-шараларды ұйымдастыруымызға болады. Егер уақыт жеткілікті болса, іс-шара агенттігі ретінде — әсіресе БАӘ, Түркия, Египетте әрекет етуге дайынбыз. Егер іс-шараға үлкен топ жиналса – оны турдың басынан бастап аяқтағанға дейін сүйемелдеуге даярмыз.
Біз клиенттердің тілектерін қарастыруға, ықтимал қиындықтарды айналып өтуге, форс-мажордан қорғануға тырысамыз. Өйткені, клиенттермен ортақ мақсатымыз бар: іс-шара жоспарға барынша жақын өтуі және барлық қатысушылар жайлы болуы үшін. Сұраныс бар ма? Жазыңыз: mice@up.family
*Мұнда және одан әрі MICE — Meetings, Incentives, Conferences, and Exhibitions, кездесулер, конференциялар және басқа да іс-шараларды ұйымдастыру жөніндегі қызметтер саласы
**ағыл. United States Agency for International Development — АҚШ-тың халықаралық даму агенттігі
***Ішкі статистикаға сәйкес
1 https://olympics.com/ioc/news/ioc-enters-a-new-era-with-the-creation-of-olympic-esports-games-first-games-in-2025-in-saudi-arabia
2 2022 жылғы Relate Charity зерттеуіне сәйкес https://www.relate.org.uk/get-help/milestone-anxiety-rise-among-millennials-and-gen-z
3 https://globetrender.com/2024/09/17/divorce-getaways-on-the-rise/
4 https://www.marieclaire.co.uk/opinion/divorced-girl-summer
5 https://globetrender.com/2024/09/17/divorce-getaways-on-the-rise/