Қандай жаңалықтар: тревел-трендтер және "Туризм күші" әрекетте
Туристердің бақыты қонақ үй жұлдыздарында емес. Сонда неде?
HOTREC* мәліметтері бойынша, жұлдыздар қонақүйлерді іздеу кезінде сүзгілердегі критерийлер арасында ең танымал болып қала береді. Бірақ соңғы уақытта олардың жарықтығы аздап сөніп барады. Неліктен бұл параметр өз позициясын жоғалтуда, ал қонақүйлерді таңдаудағы басты бағдарлар жақында қонақтардың пікірлері мен трендтері болады? Қазір айтамыз.
ЖҰЛДЫЗДАР VS ПІКІРЛЕР
Біз білетіндей, Египеттегі бес жұлдыз және Түркиядағы бес жұлдыз әртүрлі. Сондықтан көптеген адамдар санатқа қарауды тоқтатты, соның ішінде үлкен кері байланыс жүйесі пайда болды және нақты адамдардың тәжірибесіне көбірек сенеді. Және де соларға сүйене отырып, турист өзіне және әмиянына арналған өнімді таңдай алады.
- 2022 жылға арналған Еуропалық комиссияның мәліметтері бойынша, адамдардың 54% қонақүйді таңдауда қонақтардың пікірлері маңызды деп санайды, ал жұлдыздықтың маңыздылығы үшін 44% дауыс берілді¹.
- 5 саяхатшының 4-і әрқашан немесе жиі қонақүйді брондау алдында оның пікірлерін тексереді².
- Туристердің 52% – ы бірде-бір пікірі жоқ қонақүйге тапсырыс бермес еді ².
Кейбір елдер әлі күнге дейін жұлдыздық жүйені жаһандық стандарттауға ұмтылуда, өйткені олардың ЖІӨ туризмге көп тәуелді, ал басқалары қонақүй нормалары әлдеқашан ескірген, оларды қайта қарау керек және жалпы қала маңындағы және қалалық қонақүйлер үшін бөлек стандарттар жасау керек деп санайды. Сондықтан кейбір мемлекеттер, мысалы Хорватия, қонақтардың пікірлерінің пайдасына жұлдыздық жүйеден бас тарта бастады. Саладағы мұндай саясаттың орындылығы туралы он шақты жыл бойы талқыланып келеді және осы уақыт ішінде олар мінсіз комбоны тапты: объективті жұлдыздық + қонақтардың субъективті ұсыныстары. Мысалы, Абу-Даби мен Норвегия сияқты кейбір бағыттар бұл факторларды ресми түрде біртұтас жүйеге біріктірді. Marriott халықаралық қонақ үй желісі Design Hotels деп аталатын жобаны жасады, онда керемет өнімі, дизайны, теңшелген қызметі және арнайы фишкалары бар, бірақ санаттары жоқ қонақүйлер жиналған.
“5 ЖҰЛДЫЗ-БҰЛ КЕРЕМЕТ, АЛ СІЗ МАҒАН БАСҚА НӘРСЕ ҰСЫНАСЫЗ…»
Ол win-win* * болуы үшін мұндай туристке қонақүйді қалай таңдауға болады және сұранысқа қарағанда төменгі санаттағы нұсқаны ұсыну керек пе?
Біз мақсатты аудиторияны әртүрлі санаттарға бөлуімізге болады.
Біріншісі-туристер әрқашан өздері үшін брендті таңдайды, яғни үйреншікті тәжірибені алу үшін таныс желі атауы.
Олар W немесе Marriott барлық елдерде азды-көпті бірдей екенін түсінеді: біріншісінде сіз жүз пайыз жастар вайбын аласыз, ал екіншісінде классикалық демалыс форматын аласыз. Сондықтан, бұл адамдар желілерді брондайды және жұлдыздылыққа сирек қарайды, өйткені сүйікті брендтен басқа жаңа бағытқа саяхат барысында олар қызықты тәжірибелер іздейді.
Екіншісі- олар үшін бес жұлдызды қонақ үй тамаша демалыстың кілті болып табылатын туристер. Бұл жағдайда агент бұл әрдайым бола бермейтінін және басқа факторларға да назар аудару керек екенін қалай жеткізе алады? Ең бастысы-мұны ненеліктен дәлелдеу керек?
- Бірінші: әр түрлі елдердегі санаттау процесі әр түрлі екенін түсіндіру, қонақүйдің жұлдыздылығын күту көбінесе туристтің тәжірибесімен сәйкес келмеуі мүмкін.
- Екінші: әрқашан туристен: «сапардан не алғыңыз келеді? деп сұрау. Нәтиже қандай болуы керек? Бұл саяхатты кіммен және қалай өткізгіңіз келеді: отбасыңызбен, досыңызбен демалу, жеке туризм, белсенді туризм немесе бассейнде тәулік бойы босаңсу ?..» Осы жауаптардың негізінде туристің сұранысын қанағаттандыра алатын нұсқаларды таңдаңыз.
ТУРИСТІҢ ЖҮРЕГІН ҚАЛАЙ ЖАУЛАУҒА БОЛАДЫ
Клиенттің саяхат картасының кезеңдері есіңізде ме?? Қонақүйді таңдау-солардың бірі. Мұнда туристің баурап алу үшін және олардың осы жолдағы қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін қалай әрекет ету керектігі туралы бірнеше кеңестер берілген.
1. Болашақ туристердің ұрпағына, олардың тілектері мен құндылықтарына назар аударыңыз. Көбінесе бір отбасы келіп, ересектер «бестікті» талап етсе де, олармен бірге 15 жасар жасөспірім болса, ол арқылы бес жұлдыз енді маңызды емес және бәрі тәжірибеге байланысты екенін жеткізуге болады. Отбасының әрқайсысы өз демалысынан не алғысы келетінін бөліскен кезде, бұл көбінесе агент үшін белгілі бір қонақүйге жұлдыздылығы бойынша емес, туристің сол жерде алатын әсерлері бойынша кеңес беру үшін «кілт» болып табылады.
2. Шектеулі бюджет жағдайында эмоционалды тәжірибенің құндылығына және оның жұлдыздылыққа басымдық беруіне баса назар аудару Өйткені, қонақ үйде бес емес, төрт жұлдыз болса, бірақ пікірлерге сәйкес, бұл отбасылық демалыс үшін ең жақсысы болса, туристердің көпшілігі нені таңдайды? Әрине соны. Мұның керемет мысалы – Египеттегі Pickalbatros қонақ үйлері, олардың арасында «төрттік»сатылымның үздіктер жағында екінші қатарда. Мұның құпиясы неде? Олар қонақтарға ұсынатын сапалы қызметтер мен тәжірибелерде: аквапарктер, балалар инфрақұрылымы.
АЛ, ЕГЕР БҰЛ 5 ЖҰЛДЫЗ КЛИЕНТ ҮШІН СОНДА ДА МАҢЫЗДЫ БОЛСА?
Туристке осы сұраныспен қалаған жұлдыздық пен тәжірибенің тамаша үйлесімі бюджетті ұлғайту кезінде ғана мүмкін болатындығын жеткізу керек. Ол бұған баруға немесе қонақ үй атауының жанындағы шартты сандар үшін саяхаттан алатын әсерді тәуекелге тігуге дайын ба?
Турист жергілікті өмірдің атмосферасын сезінгісі келе ме, шынайы асханадан ләззат алғысы келе ме, тарихқа енгісі келе ме, әлде бассейн жағасында бірнеше күн демалғысы келе ме, маңызды емес. Бұл демалыстың қаншалықты сапалы болатынын және оның есте қалатындығын анықтай алатын қонақүйді таңдау.
*HOTREC – Еуропа елдерінен қонақжайлылық саласындағы ұлттық өзін-өзі реттейтін қауымдастықтардың халықаралық қауымдастығы
** екі тарап жеңіске жететін стратегия
¹. Statista.com
². Online Reviews Remain a Trusted Source of Information When Booking Trips, Research by TripAdvisor and Ipsos MORI