• USD/KZT 532.3420.04.2025EUR/KZT 605.3720.04.2025
  • Иә Сіздің қалаңыз -Алматы?

    Ең жақын аймақты таңдаңыз

    X
  • info@joinup.kz
  • +7 727 3 500 300
  • +38067 5833567 (W/P Hot line)

Агенттерге

Фудиз не туралы армандайды? Гастротуризмнің негізгі трендтері

Дәмді саяхатқа деген тәбет өсуде. Саяхатшылардың 59% – ы саяхат кезінде тамақ пен сусын 5 жыл бұрынғыға қарағанда маңызды деп санайды1. Сонымен қатар, 2025 жылы тамақтандыру туристік бюджетті жоспарлауда орналастырудан кейінгі келесі басымдыққа айналады деп болжануда2. Бұл біздің команданың статистикалық аперитиві, келесі негізгі мәзір әрі қарай:

  • 2022 жылдан 2027 жылға дейін гастрономиялық туризм нарығы 16,8% – ға өседі1 деп болжануда.
  • Қазірдің өзінде бүкіл әлем бойынша саяхатшылардың 95% -ын гастрономиялық саяхатшылар1 деп санауға болады.
  • Саяхатшылардың 80% – ы жаңа дестинацияға барар алдында жергілікті асүйді зерттейді1.
  • Әрбір бесінші адам жаңа мейрамханаларды немесе аспаздық тәжірибелерді іздеу үшін арнайы саяхаттайды2. Біздің туристер арасында қандай статистика бар екенін білесіз бе? Ал өздеріңіз – қалай? Саяхат кезінде жаңа гастрономиялық тәжірибелерді іздейсіз бе?
  • Жергілікті гастрокультураны ескере отырып, адамдардың 70% – ы бағытты таңдайды1.
  • Адамдардың 95% – ы гастрономиялық дәстүрлер дестинация рейтингіне әсер ететінін айтты. Ең маңызды факторлардың қатарына: тағамдардың әртүрлілігі-73%, аймақтық тағамдар-36%, қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының беделі – 18%1.
  • Дүние жүзіндегі саяхатшылардың 50% – ы ұшу алдында да курорттардағы мейрамханаларға тапсырыс береді2.

Иә-иә, бәрі өте маңызды. Ал гастрономиялық сапарлар – бұл енді тек дәмді тағамды жеу туралы емес. Бұл туризмнің жеке түрі, тіпті белгілі бір дәрежеде көптеген тұжырымдамалар мен трендтерді біріктіретін өмір салты. Біз негізгілері туралы айтамыз.

ШЕФПЕН ГАСТРОТУР

Жергілікті шеф-аспазшыдан гөрі аймақтың гастрономиялық мәдениеті бойынша кім жақсы жетекшісі бола алады? Жергілікті тағамдар мен дәстүрлерді зерттеп, құпия жерлерде азық-түлік сатып алып, бірге тамақ дайындай алады, әңгімелер арқылы жаңа дестинацияның өмір салты мен әдет-ғұрыптарына тереңірек үңіле алады. Мұны қалайсыз ба? Мұны қайда жүзеге асыруға болатынын білеміз.

Dine Around Dubai

Әйгілі Foodiva гастроблогері Саманта Вудтың Dine Around Dubai тур-мистериясы. WOW8 бағдарламасында қаладағы ең жақсы үш мейрамхананың тәжірибесі бар: құпия жерде шампан, керемет тағамдар мен шараптар, сомельердің дәрісі, шай мен десертті үйлестіру бойынша мастер-класс және Саманта Вудтың 2024 жылғы ең жақсы гастрономиялық дестинациясы туралы көптеген керемет инсайттары*.

ЖЕРГІЛІКТІ ТҰРҒЫНДАРМЕН КЕШКІ АС

Кешкі асқа бейтаныс адамдарға бару керек пе? Бұл арсыздық емес, ал туристер мен жергілікті тұрғындарға мәдени және гастрономиялық тәжірибе алмасуға, жергілікті жердің призмасы арқылы дестинацияға қарауға және отбасылық рецепт бойынша дайындалған дәстүрлі тағамдардың дәмін татуға мүмкіндік беретін жаңа тренд. Қазірдің өзінде гастрономиялық саяхатшылар жергілікті тұрғындармен әңгімелесе алатын платформалар бар, және ол жалғыз емес: EatWith, MealSharing және Visual. Біз Join UP!™-те саяхатшыларға осындай мүмкіндікті ұсынамыз. Мысалы, БАӘ немесе Египет шөліндегі бедуиндермен шай ішу.

Ал Дубайдағы Sheikh Mohammed Centre for Cultural Understanding (SMCCU)? орталығынан мәдени таңғы ас туралы не ойлайсыз? Бедуин кілемдері мен жастықтарына ыңғайлы отырыңыз және жергілікті тұрғындармен әмірліктегі өмір туралы сөйлескен кезде дәстүрлі тағамдардан ләззат алыңыз.

ZERO-KILOMETER FOOD3

Бұл тренд кейде From Farm to Table4. деп аталады. Мұның мәні неде екенін Сіз бұрыннан болжаған боларсыз: барлық өнімдер тұтыну орнына жақын жерде, шамамен нөл километр қашықтықта өсірілуі немесе өндірілуі керек. Бұл шынайы, пайдалы, әр түрлі ғана емес (тек маусымдық өнімдер қолданылады), сонымен қатар жергілікті өндірушілерді қолдаудың керемет экологиялық әдісі.

Бұл тұжырымдаманы бүкіл әлем бойынша көптеген мекемелер қабылдайды. Мысалы:

  • Cyril Rodrigo’s Green Cabin (Коломбо, Шри-Ланка)
  • The Barefoot Garden Cafe (Коломбо, Шри-Ланка)
  • BOCA (Дубай, ОАЭ)
  • Seafire Steakhouse & Bar (Дубай, ОАЭ)
  • Gracia Farms (Абу-Даби, ОАЭ)
  • Bo.lan (Бангкок)
  • Canvas (Бангкок)
  • PRU (Пхукет)

SLOW FOOD5

Міне, бұл танымал fast food6 мекемелеріне және жолда тамақ тұтыну әдетіне жауап. Сонымен қатар, Slow Food трендіне тіпті 1986 жылы Италияда пайда болған және 150-ге жуық елден 1500-ден астам қатысушыны (аспаздар, фермерлер, балықшылар, белсенділер, ғалымдар мен өндірушілер) біріктіретін аттас ұйымның қызметіне арналған.Бұл Slow Food дегеніміз не? Тамақтанудан ләззат алу, ең аз өңдеумен пайдалы өнімдерді пайдалану және дәмді қорғау туралы.

Slow Food жобасының бірі – «Дәмдер аркасы» – белгілі бір аймақтардың мәдени мұрасы үшін маңызды өнімдерді танымал етеді. Бұл сирек кездесетін немесе ұмытып қалған ауыл шаруашылық дақылдары, жануарлар түрлері немесе тамақ дайындау әдістері болуы мүмкін. Әр елде осындай өнімдердің тізімі бар. Ең көп рекордшы кім екенін болжай аласыз ба? Италия және Франция. Бұл қиын болған жоқ, солай ма? Ол жерлерде «Дәмдер аркасы» сәйкесінше 1200 және 310 өнімді қорғайды (бұл бүкіл тізімнің үштен бір бөлігі!). Бірақ испандықтар да артта қалмайды, олар көптеген көкөністер, шафран, ірімшіктер, ет және мальвазия (жергілікті шарап пен жүзім) бар 281 өнімін9 тізімге енгізді.

Біздің басқа бағыттарымызда тренд ізбасарларына не көруге болады?

Түркия – күйдірілген балмұздақ (яникси дондурма), кебаб, кероб халвасы (бозяи кавуту), хош иісті кокулу чорек тоқаштары, Kizilova Skin Sac үңгір ірімшігі мен чакмак ірімшігі, тархана – әлемдегі алғашқы «еритін» сорпалардың бірі.
Египет – акрит еті, шамси наны және сорго ұнынан жасалған кондитерлік өнімдер, сонымен қатар тізімде шайға арналған көптеген жергілікті дәмдеуіштер мен шөптер бар.
Шри-Ланка – нарциния жемісі және жергілікті күріштің барлық түрлері, өйткені тізімдегі жеті өнімнің үшеуі осы мәдениеттің жергілікті түрлері болып табылады.
Черногория – лиснати ірімшігі, балкан албырты (младика).
Таиланд – кхао-мак – ферменттелген күріштен десерт, сато (жергілікті алкогольдік сусын).
Малайзия – дабай жемісі және жергілікті күріштен жасалған барлық тағамдар, өйткені мұнда, Шри-Ланкадағыдай, оның түрлері»Дәмдер аркалары» тізімінің көп бөлігін құрайды.

DRAMATIC DINING7

Фэнси қаншалықты шынайы болса да, мекемеде тамақтану және онда қандай тағамдар ұсынылса да, көптеген гастрольдік саяхатшылар үшін бұл қызық емес. Бұл иммерсивті, әсерлі, интерактивті және «Уау!» әсерін беруі тиіс. Тағамдар мен коктейльдердің сюжеттік мәзірлері, аспандағы немесе қараңғы бөлмелердегі мейрамханалар қонақтың хош иісті сезімдерін, тақырыптық түскі ас немесе кешкі ас-перформанстарды күшейту үшін … Dramatic Dining – мейрамханаға бару жылдар бойы есте қалатын тәжірибеге айналатын жағдай. Мұны қайдан іздеу керек:

Біздің ішкі фудиздеріміз бұл трендтерді өз рецепторларымен сынау уақыты келді деп ұрандап жатқан сияқты. Сіз де солай ойлайсыз ба?

Join UP!™ – пен өз бағытыңызды таңдаңыз және сонда барлығы жарқын және дәмді болсын!


*World Culinary Awards 2024 нұсқасы бойынша

1 https://www.jerseyislandholidays.com/food-tourism-statistics/
2 https://stories.hilton.com/2025trends/foodies
3 ағылш. нөлдік жүгірісімен тағам
4 ағылш. фермадан үстелге дейін
5 ағылш. баяу тағам
6 ағылш. жылдам қызмет көрсету орны
7 ағылш. «Керемет кешкі ас»
8 ағылш. “Вау!”
9 https://www.fondazioneslowfood.com/en/ark-of-taste-slow-food/