Қандай жаңалықтар: тревел-трендтер және "Туризм күші" әрекетте
Тәжірибе немесе жұлдыздық – туристер қонақүйді негізінен қалай таңдайды?
Қонақ үй неден басталады? Кілттен, құрылыс жоспарынан емес, қонақтың орналасқан жерді таңдау мен зерттеуден: оның ауртпалығы мен қажеттіліктері, қайда барады, неге дәл осы жерге барады, оның назарын қалай тартуға болады, егер бұл туристік бағыт болса, бәсекелестерден қалай ерекшеленуге болады.
Осылайша, уәждерін білу және бірегей орналасу сипаттамаларын іздеу арқылы тұжырымдаманы құру басталады. Неге? Бұл туристер қонақүйлерді таңдайтын негізгі критерийлердің бірі. Join UP!™ командасы тұжырымдаманың қалай қалыптасатынын және бұл процеске қандай жаңа трендтер әсер ететінін зерттеді. Қызықты фактілермен бөлісеміз.
ҚОНАҚ ҮЙГЕ АРНАЛҒАН КАСТОМИЗАЦИЯ = ӨМІР
Сіз демалысыңыз үшін қонақүйді таңдағанда, сізді тек жедел саты мен бөлмелердің мөлшері ғана емес, сонымен қатар қонақүйдің жалпы көлемі де қызықтыратынцы рас қой, онда қандай тәжірибе алуға болады? Міне, тұжырымдама деген осы. Сондықтан қонақүйге де, оған кеңес беретін агенттерге де осы сипаттамалар туралы хабарлау маңызды. Эко, сауықтыру немесе медициналық қонақүйлер адамдар жұлдыздарға немесе белгіге емес, сол жерде алған тәжірибелеріне тапсырыс береді.
Теңтүпнұсқалылық-бұл тұжырымдаманың негізі және бүгінгі таңда көптеген бутиктік қонақүйлер жұмыс істейтін негізгі қағидаттардың бірі. Кейбіреулер оны «жаңа сән-салтанат» деп атайды, бірақ бұл шын мәнінде сән-салтанат туралы емес, бірегей тәжірибе туралы. Бутиктік қонақүйлер қазір орташа құнды болуы мүмкін, бірақ ерекше атмосфера мен қызметтер жиынтығының арқасында Design Hotels санатына ену жиі кездеседі. Бұл Marriott топтамасы, онда кастомизацияланған өнімі бар, бірақ негізінен жұлдыздары жоқ қонақүйлер бар. Олардың болмауы мыңдаған адамдарға демалуды армандауға мүлдем кедергі келтірмейді, мысалы, грузиндік Rooms, Грек Olea All Suite қонақ үйінде немесе Подолдағы Киевтік Bursa. Өйткені олардың өзіндік «толқыны» бар.
Бүгін тіпті желілік қонақүйлер де: егер сіз теңшелмесеңіз – аман қалмайтыныңызды түсінді. Өйткені, қазір адамдар әдеттегі ыңғайлы төсекке, ыңғайлы жастықтарға және түсінікті қызметке қосымша осы елдің немесе қаланың ерекше сезімдері мен көңіл-күйін беретін брендтерге барады. Міне, біз бұл жерде тағы да like a local* трендін көріп тұрмыз. Бұл әр бөлшекте маңызды, әсіресе саяхат кезінде туристер тұратын орынды таңдағанда.
Естеріңізде ме, «Immersion» дестинацияның өмірі мен мәдениетіне толықтай ену 2023 жылдың ең үлкен саяхат сөздерінің бірі ретінде қалай танылғанымызды айтқан болатынбыз. Тағы біраз статистиканы еске түсірейік:
- саяхатшылардың шамамен 90% – ы like a local1 сапарында уақыт өткізгісі келеді,
- ал 75% – саяхатқа тапсырыс бермес бұрын, олар теңтүпнұсқа тәжірибе аламын ба деп ойланады1.
Қонақ үйді таңдағанда, туристер дәл осы жерде сезінетін ерекше нәрсені іздейді:
- жергілікті өнімдерден жасалған тағамдар мәзірі,
- меншікті фермалар мен шарап зауыттары,
- дизайндағы теңтүпнұсқалы дәлел мен материалдарды пайдалану,
- фольклор, дәстүрлі кәсіптер, қолөнер элементтерімен белсенділік,
- жергілікті өндірушілермен поп-аптар.
Қызықты факт! Мысалы, Грекияда бутиктік қонақүй сертификатын алу үшін мекеме міндетті түрде «Грек таңғы асына» немесе «Грек тағамдарының сапа белгісіне» қатысуы керек.
Таңертең қонақүйде оянған турист қай елде немесе қай аймақта екенін бірден түсінуі үшін бәрі бар.
SUSTAINABILITY MATTERS**
Соңғы онжылдықта туризмнің экологиялылығы мен тұрақтылығының үрдісі саладағы қонақ үй тұжырымдамалары мен тәсілдерін түбегейлі өзгертті.
- 2019 жылдан 2024 жылға дейін «sustainable travel***» сұранысы бойынша онлайн іздеулер саны 26%-ға өсті2.
- Әлемдік экотуризм нарығы бір жылда 13,6% – ға өсті және 2028 жылға қарай өзекті көрсеткіштен тағы екі есе өседі деп жоспарлануда2.
CO₂ қанша шығарылады, регенеративті туризмнің қандай тәжірибелері қолданылады, қонақ үй жергілікті қауымдастықтарға қандай үлес қосады? Енді бұл ыңғайлы төсекке , бөлмелердегі Wi-Fi жылдамдығы немесе таңғы асқа жаңа піскен жемістерге қарағанда қонақүйді таңдауда маңыздылығы кем болмайды.
- Туристердің 38% – ы тұратын жерді брондау алдында оның тұрақты даму саясаты туралы ақпарат іздейді3.
- Туристердің 57% – ы, егер олардың қонақ үйінде эко сертификаты болса, өздерін жақсы сезінетінін айтады3.
- 54% орналастыруды таңдағанда оларды тұрақтылық сертификатының болуы бойынша сүзгіден өткізгісі келеді3.
Сондықтан қазіргі уақытта эко-сертификаттау жүйелері жұлдыздық бағдарламалардан кем емес екендігі таңқаларлық емес. Көптеген қонақүйлер үшін «жасыл» мәртебеге ие болу жай ғана жағымды бонус емес, туристердің сұранысын қанағаттандыру және нарықтағы бәсекелестік артықшылықты сақтау қажеттілігі болып табылады.
Соңғы онжылдықтарда әлемде эко-сертификаттаудың көптеген нұсқалары пайда болды, мысалы: «Жасыл кілт», «Жасыл глобус», тек тұрақты Туризмнің жаһандық кеңесінің өзінде 200-ге жуық түрлі бағдарламалар бар.
НЕЛІКТЕН БҰЛ АГЕНТТЕР ҮШІН МАҢЫЗДЫ
Біздің басты сатып алушымыз кім болатынын және тіпті ішінара кім екенін есіңізде ме? Зуммерлер. Олар және келесі буын өкілдері – Альфа-ашық түрде байланысатын sustainability позициясы бар қонақүйлерді таңдайды. Бұл тек тұрақтылық туралы ғана емес, сонымен қатар жергілікті өнімдерді пайдалану және шынайы дәстүрлерді насихаттау арқылы жергілікті қауымдастықты біріктіру және қолдау туралы.
Сондықтан тексеру немесе қонақүйлерді таңдау кезінде туристтің сол жерде қандай тәжірибе ала алатынын өзіңіз үшін ескеріңіз. Өзіңіздің тексеру парағыңызға «жасыл нүкте» қосуды ұмытпаңыз. Өйткені, бұл трендте және шешуші болып табылады.
* мұнда және одан әрі мәтін бойынша ағыл.тіліннен «Жергілікті сияқты»
** ағылшын тілінен «тұрақтылық маңызды»
*** ағылшын тілінен “тұрақты туризм”
1 FlashPack
2 Radical Storage
3 Sustainable Travel Report 2022