• USD/KZT 536.6306.01.2025EUR/KZT 553.1606.01.2025
  • Иә Сіздің қалаңыз -Алматы?

    Ең жақын аймақты таңдаңыз

    X

Агенттерге

Сатылатын посттар немесе трендтік контент? Турагент Instagram алгоритмдерін қалай жеңе алады

Instagram* туризмде қалай жұмыс істейді және формула неге әрқайсысы үшін ерекше? Бізбен бірге бизнес-есептік жазбаңызды талдаңыз, жаңа тәсілдерден шабыт алыңыз және мақаланың соңында 2025-те жазылмандармен байланысты жақсарту үшін сыйлықтар алыңыз!

Кейбір туристік агенттер қазірдің өзінде әлеуметтік желілерге арналған барлық құралдарды қолданады: камералар, тұрақтандырғыштар, пайдалы қосымшалар және жасанды интеллектке негізделген сервистер. Форматпен тәжірибе жасап, виртуалды мотивтерді қолданады. Бұл дұрыс: іс жүзінде әртүрлі тәсілдерді қолданған кезде ғана Сіздің бизнесіңіз үшін жұмыс схемасын таңдауға болады.

ТҰТЫНУ ПАТТЕРНІНЕ ЕНУ

Сіздің парағыңызға саяхатшыларды тартатын әмбебап ереже жоқ.

  • Бір туристік агент қонақүйлердің керемет бейне шолуларын, ауызекі және атмосфералық рилстерді жариялайды. Қамту және тарту дәрежесі бойынша – кейбір шынайы өмірді көрсететін блогерлеріне тек қызғанышпен қарауға болады!
  • Ал басқа тур менеджер сол жарнамалық турларға барады, бірақ сол жерден фото таңдауларды әкеледі. Оның аудиториясы егжей-тегжейлерді қарау үшін фотосуреттерді парақтап, үлкейтуге қызығушылық танытады. Біреу сұрақ қояды: барлық комментаторлар Threads* – ке көшті ме, фотосуреттер формат ретінде ескірді ме? Ал ол тур менеджерінде әлі де жарияланымдар астында белсенді сұхбаттар жүргізілуде . Қалайша?

Өйткені, әлеуметтік желі қолданушылары өздерін әр түрлі ұстайды. Кейбір туристер Instagram-ға* рилстарды қарап, күнделікті істерден демалу үшін кіреді, ал кейбіреулеріне кешке стористарды көріп, кімнің өмірінде жаңа нәрсе бар екенін білу қызықты. Сондықтан турагент абстрактілі трендтерге емес, мақсатты аудиторияның тұтынушылық паттерніне дұрыс түсуі керек.

Instagram лентаға салатын контентті қалай таңдайды

Сіз: «Бұл менің ұсыныстарымда қайдан пайда болды?»немесе: «Неліктен бұл менің жаңалықтар лентасының жоғарғы жағында?» Instagram-ның ақпараттық бұлтты қалай құрайтынын анықтап көрейік – солайша күшті контент неге кейде туристерге «ұнамайтынын» анықтаймыз.

Instagram алгоритмдері Сіздің назарыңызды мүмкіндігінше ұзақ ұстауға тырысады

Олар жасанды интеллект жүйелеріне негізделген, сондықтан олар мыңдаған сигналдарды жылдам бағалай алады және болжай алады: мысықтармен рилске қалай жауап бересіз, жергілікті су арнасының жаңалықтарына қалай жауап бересіз – және контенттің тағы 498 бірлігіне қалай жауап бересіз. Сізді «тағы бес минут болуға» азғыратын нәрсені бағалаңыз және таңдаңыз. Сіз такси шақырған кезде кеште ойнаған сүйікті ән сияқты.

Мысалы, алгоритм келесіні өлшейді: Сіз бұл күлкілі мысықтарды біреуге жіберуіңіз қаншалықты ықтимал.

Статистиканы талдайды3:

Сіз сілтемелерді қанша рет көшірдіңіз немесе рилстермен бөлістіңіз? Мұндай реакция Сізге тән?

Сіз бұл автордың жарияланымдарымен қаншалықты жиі бөлісесіз?


Осылайша жүйе көптеген деректерді қарастырады және болжам жасайды3:

  • Сіз жарияланымды жылдам айналдырасыз ба немесе оған 3 және 10 секундтан артық уақыт жұмсайсыз ба?
  • Автордың профиліне өтіп, түсініктеме немесе ынталы жүрек қалдырасыз ба?
  • Рилсті толық экранда ашасыз ба немесе басқа жарияланымдарды көре бастайсыз ба?
  • Келесі постқа өтесіз бе немесе қолданбаны жабасыз ба?

Бағалау жиынтығы бойынша алгоритм шешеді: жарияланымды көрсету немесе көрсетпеу. Сондықтан, егер Сіздің контентіңіз туристер арасында қажетті қамтуды алмаса — мүмкін, бар аудитория үшін бұл формат, берілуі, мәтін ұзындығы немесе бейне ұзақтығы сәйкес келмейтін шығар. Олар оны көрмейді немесе көргенде жауап бермейді, сондықтан алгоритм уақыт өте келе шешеді: мүмкін бұл автор танымал емес шығар. Сол себепті жаңа басылымдарды шартты 498-ші орынға итермелейді. Сіздің посттарыңыз олардың сұраныстары мен қызығушылықтарына жауап бергенде, алгоритм контентті жаңалықтар арнасының басына жақындай түседі.

2025 жылы Instagram таңдауды одан әрі жекелендіруге уәде береді. Мысалы, бейнелер мен дыбыстардағы кілт сөздерді талдау одан да дәлірек болады. Тіпті түсіну үшін әлеуметтік желінің хэштегтері де қажет болмайды.

САТЫЛАТЫН ПОСТТАР НЕМЕСЕ ТРЕНДТЕР

Instagram саясаты шынайы контентті қолдайды. Жаһандық немесе жергілікті трендтерді қабылдау, роликке сәнді әуендерді қою – осының барлығы күшті, бірақ контентте Сіздің ерекше нәрсеңіз болуы керек. Егер сіз басқа адамдардың жетістіктеріне репост жасасаңыз немесе оларды бір-бірден қайталасаңыз, аккаунт жылжытылуы мүмкін – титрдағыдай, басты рөлдерден бастап, соңында ұсақ шрифтпен айтылғанға дейін.

Бетті турлар каталогына айналдырмаңыз

Алгоритм пайдаланушының «біз» деген жазуы бар рилсті біреуге жіберуге асыққанын немесе түсініктемелерде ұзақ уақыт бойы пікірталас оқығанды ұнатады. Бетте тек курорт-қонақ үй бағасы болған кезде, бұл қамтуды шектеуі мүмкін – ал оның себебі осында:

  1. Сіз көрпе сатып алған кезде интернет сөз байласып, оны ұсынуды жалғастыра бергенде, Сіз әрине, оған наразылықпен жынданатын кездер болған шығар? Адамдар тур іздеген кезде ғана сатылатын посттарды белсенді түрде көреді. Демалыстан кейін олар оларға назар аударуды тоқтатады және келесі сапарға дейін аккаунт олардың ленталарынан түсіп қалады.
  2. Контент бір ретті және болжамды болған кезде, параққа тағы бір рет кірудің себебі жоғалады. Бұл күн сайын таңертең сұлы жармасының ботқасын жеу сияқты: егер адам мұны үнемі жасаса да, ол одан ләззат алуы екіталай. Демек, қамту деңгейі де әрине төмендейді.

ТУРАГЕНТКЕ НЕ ЖАРИЯЛАУ КЕРЕК

Рилc

Бір кездері газеттер мен мәтіндік формат іргелі болды, ал қазір бейне үйреншікті бола бастады. Ол көбінесе ұсыныстар мен хат-хабарларға тезірек түседі, қамтуды арттырады. Егер мүмкіндік болса және оған жан жатса, әрине, оны түсіру керек.

Егер рилс жарияланғаннан кейін 2-3 сағат ішінде аудиторияның қызығушылығын тудырмаса, Instagram өз ресурстарын үнемдеу үшін бейне сапасын төмендетуі мүмкін. Ал көрулердің едәуір санын жинайтын бейнелер, керісінше, платформа жоғары сапаға түрлендіреді.4

Карусельдер

Instagram каруселінде 20-ға дейін фотосуреттер мен бейнелер сыяды. Ал басты артықшылығы – желі көрермендерге карусельді бірнеше рет көрсетеді: әр жолы — басқа бірінші слайдпен. Мұндай контенттің тиімділігін қалай арттыруға болады:

  • Ең жақсысын анықтаңыз. Егер бұл қонақ үй болса, клиенттерді қызықтыратын ең тартымды жақтары мен сипаттамаларын таңдаңыз.
  • Бірінші және екінші слайдтардың дизайнымен жұмыс жасаңыз. Тақырып пен тақырыпша бұл посттың не туралы екенін бірден хабарлап, әрі қарай парақтауға деген ұмтылысты тудыруы керек.
  • Қысқа тезистері бар слайдтар — төменгі жағында ұзын мәтіннің орнына. Фотосуретке негізгі ақпаратты қосыңыз – бұл контентті қабылдауға қол жетімді етеді, өйткені Сіз әр ойды суреттеп, адамның назарын аударасыз.

Сториc

Егер Сіз Instagram бекітілген стористерді5 рилс сияқты бөлек қойындыға жылжытатыны туралы жаңалықтарға қатысты қызу дауды көрсеңіз, таңғалатын боласыз. Платформа толық экранды контентке артықшылық береді және оған пайдаланушыларды тартудың жаңа жолдарын іздейді. Бұл жаңа оқиғалар үшін желіге арнайы келетін аудиторияға басқа пайдаланушыларды қосуға болатындығын білдіреді. Бұл каналда не істеуге болады?

  • Маңызды хабарламалар. Лентадағы жаңа карусельдер туралы хабарлаңыз және «мәңгі жасыл» контентті қайта көрсетіңіз: кеңестер, шолулар, сұрақтарға жауаптар.
  • Интерактивті кеңістікті пайдаланыңыз. Сіз тек білу үшін викторинаны қанша рет басқансыз: ал басқалары не деп жауап берді? Дәл осы жерде Сіз аудиториямен сұхбаттасып оларға жақындай аласыз.
  • Қосымша ресурстарға сілтеме жасаңыз. Сторис көмегімен адамдарды мессенджерлерге — мысалы, бағалары бар турлар орналастырылған Telegram арнасына немесе толық ақпараты бар сайтқа бағыттау ыңғайлы.

Сіздің фишкаңыз

Әлеуметтік желілерде үнемі жаңа нәрсе пайда болады. Кім біледі, берілген мүмкіндіктердің бірі Сіздің көпшілік арасында дауысыңызды қалыптастыруға көмектесетін шығар.

Мысалы:

  • Директтегі брендтік арна – ең адал аудиториямен қосымша байланыс нүктесі. Бір айдан аз уақыт бұрын мұнда мүмкіндіктер пайда болды:6 жазылмандармен түсініктемелер ашу – Telegram арналарындағыдай, сөйлесуді бастау үшін кеңестер қосу – Messenger* сияқты, сонымен қатар аналитика.
  • Бірлескен посттар – Сіз постты немесе рилсті жариялағанда және бірлескен авторлар ретінде екі немесе одан да көп аккаунттарды көрсеткенде. Мұндай контент оны жасаған барлық серіктестердің беттерінде көрсетіледі және жалпы қамту мен түсініктемелерге ие. Сіз өзіңіздің туристеріңізбен ынтымақтастық жасай аласыз, брендтермен ынтымақтастық жасай аласыз, арнайы рубрика құра аласыз және оны туристік агенттік пен оның иесі немесе негізгі қызметкерінің атынан бір уақытта жүргізе аласыз.

ҚАЛАЙ ЕРЕКШЕЛЕНУ КЕРЕК

Сайып келгенде, сататын бет емес, тамаша дизайн немесе AIDA7 формуласы бойынша жазылған мәтін емес – сататын адам. Турист үшін аккаунттың артында сенуге болатын қажеттіліктерін түсінетін тірі адам тұрғанын сезіну маңызды.

Дәл қазір Сіз өзіңізге сұрақ қоя аласыз: Сіз өзіңіздің жеке басыңызды бетте қаншалықты көрсетесіз? Бұл Инстаграмдағы ережелерді ұстанудан гөрі сәттілікке әсер етеді. Рубрикалар санын көбейтудің немесе жалпы трендтерді ұстанудың орнына – мысалы, масштабтау немесе экспозицияны төмендету фотосуреттеріндегі сән сияқты – жақсырақ істеп жатқан нәрсені іздеңіз және оған баса назар аударыңыз.

Әзіл сезімі? Жұмысқа кірісіңіз!

Егер Сіз басынан сөз асыра алсаңыз, күлдіруді немесе күлімсіреуді тудыра алсаңыз, оны қолданыңыз! Өйткені, адамдар әлеуметтік желіге алаңдау және жеңілдікті сезіну үшін жиі келеді.

Әзіл есте сақтауға көмектесетін ерекше қасиет болуы мүмкін – мысалы: «Бұл әрқашан позитивті турагенттер». Эксперимент жасаңыз және форматыңызды сезініңіз: мәтіндегі нәзік әзілдер, өзін-өзі ирониялық рилстер, туристік кейіпкердің немесе туристік агенттің өміріндегі күлкілі бейнелер сериясы, вирустық мемдерді қайта қарау.

Әзілдер Сіздің аудиторияңызға түсінікті және сәйкес болуы керек. Әзіл «шетте» немесе тым тауашалық сілтемелер Сіздің аудиторияңызды таң қалдыруы немесе олар қабылдамауы мүмкін.

СІЗГЕ АРНАЛҒАН СЫЙЛЫҚТАР

Уәде етілгендей, біз Сізге сыйлықтар қалдырамыз, осылайша Сіз 2025 жылды тиімді құралдармен және жаңа идеялармен бастай аласыз!

Біз келесі материалдарда тиімді шешімдерді табатын боламыз.

Әрбір пост – бұл клиенттерді Сіздің сервиске ғашық етудің және оларға армандаған саяхатты табуға көмектесудің тағы бір мүмкіндігі. Егер Сіз бірдеңе жасауды жаңа жолмен бастау үшін ерекше күн күткен болсаңыз – қазір уақыт келді!


*Осында және одан әрі: Threads, Facebook, Instagram, TikTok — танымал әлеуметтік желілердің атаулары
2 Social media marketing, ағылшын тілінен әлеуметтік желілердегі маркетинг
3 Instagram feed AI system
4 Instagram saves the best video quality for the most popular content
5 Story Highlights
6 Broadcast channels updates
7 AIDA қысқартуы Attention, Interest, Desire, Action дегенді білдіреді. Бұл дәйекті түрде назар аударатын, қызығушылық пен тілек тудыратын және оқырманды әрекетке итермелейтін мәтін үлгісі.