• USD/KZT 483.7519.09.2024EUR/KZT 538.3619.09.2024
  • Иә Сіздің қалаңыз -Алматы?

    Ең жақын аймақты таңдаңыз

    X

Агенттерге

Саяхат + кино = сет-джеттинг. Жаңа трендпен танысу

Фильм немесе сериал сізді саяхатқа шабыттандырған кездер болды ма? Олай болса, сет-джеттер клубына қош келдіңіз. Бұл кім?

Ең үлкен туристік трендтердің бірі – сет-джеттингтің ізбасарлары – кино түсіру орындарына баратын адамдар. Қазірдің өзінде бүкіл әлем бойынша ондай миллиондаған адамдар бар және индустрия мен ағындық қызметтердің қарқынды дамуын ескере отырып, барған сайын артып келеді. Сондықтан біз Join UP ішіндеміз! Біз бұл трендті егжей-тегжейлі зерттеп, сіздермен қызықты фактілермен бөлісуді шештік. Турист сізге келіп: «Мен Таорминде Four Seasons San Domenico Palace қонақүйінде демалғым келеді» дегенде, сіз онымен қалай жұмыс істеу керектігін бірден түсіну үшін. Сонымен, сет-джеттинг.

БӘРІ ҚАЛАЙ БАСТАЛДЫ

Сет-джеттинг сөзін алғаш рет New York Post журналисі 2008 жылы джет-сеттинг (jet-setting) басқа терминнің атауымен қолданды, бұл ұшақтағы люкс саяхатын білдіреді. Бірақ бұл үрдіс соңғы бірнеше жылда ғана танымал болды. Неліктен?

2020 жылды еске түсіріңіз: жабық шекаралар және тіпті бір елде саяхаттай алмау. Ол кезде сіз не істедіңіз? Дұрыс, олар көптеген сериалдарды, фильмдерді көріп, әлеуметтік желілерде уақыт өткізді. Бұл көргің келетін және шын өмірде сезінгің келетін қалалардың, елдердің, керемет инсталокациялардың, тәжірибелердің шексіз ағыны болды. Міне, шекаралар ашылып, барлығы бірнеше жыл ішінде жоспарлағандарын жүзеге асыра бастады.

Сет-джеттинг цифрмен

Сіздер білесіздер, біз бәріміз деректермен және сандармен бекітуді жақсы көреміз, өйткені бұл ең жақсы дәлел. Енді біз тағы бір рет растайтын статистикамен бөлісеміз: сет-джеттинг трендте және бұл ұзақ уақытқа созылады:

  • шамамен саяхатшылардың 2/3 бөлігі саяхаттау үшін шабытты кинодан немесе телешоудан табады1,
  • 39% фильмде1 дестинацияны көргеннен кейін сапарға тапсырыс береді,
  • әсіресе бұл үрдіс Z буыны мен миллениалдар6 арасында танымал,
  • Саяхатшылардың 96% мөлшері өздерінің сүйікті телешоуларына немесе фильмдеріне байланысты жерлерге кем дегенде бір рет барды2,
  • 2023 жылы телешоулар мен фильмдердің орындарын Google 647 миллион рет3 іздеді.

Кинолокациялар бойынша не үшін саяхаттайды

2023 жылы Forbes трендке зертету жүргізді, және сет-джетке не қызықтырады деген бір сауал болды. Нәтижелерін көрейік пе?

  • Телешоу/фильмнің түсірілім орнына эмоционалды түрде берілу – 35%.
  • Фильмде/шоуда көрсетілген қала пейзаждарын көру – 34,9%.
  • Фильмдер/шоулар бойынша мейрамханаларға бару – 34,4%.
  • Тарихпен маңызды орынды ашу – 33,9%.
  • Сүйікті атақты адам болған жерге бару – 33,6%.

СЕТ-ДЖЕТТЕРЛЕР ҚАЙДА САЯХАТТАЙДЫ

Есіңізде ме, алғашқы жұлдызды кинолокацияның бірі Жаңа Зеландия болды, онда мыңдаған «Сақиналар әміршісі» фандары ұшып барды? Ал қазір мұндай мысалдар – жүздеген! Ең танымал арасында:

  • Америка Құрама Штаттары – «Ымырт», «Барби», «Ең ауырға», «Вирджин-Ривер» фильмдерінің арқасында. Лос-Анджелестегі, Калифорниядағы Венис Бич – 2023 жылдың нағыз хиті.
  • Ұлыбритания – «Бриджертондар», «Жат елдік», «Гарри Поттер», «Тәж» фильмдерінің арқасында.
  • Ирландия – 2015 жылы «Күштің оянуы» саги «Жұлдыздар соғысы» бөлімі шыққаннан кейін келесі жылы елдегі туристер саны 13% өсті4.
  • Тайланд – киносы елдің 5 негізгі мәдени өнімінің бірі ретінде танылды, мұнда бондиана бірнеше бөлімдерін, Леонардо Ди Каприомен бірге «Пляж» фильмі, «Жұлдыздар соғысы», «Вегастағы бас жазу» фильмінің жалғасы түсірілген.
  • Хорватия – 5 жыл ішінде, 2013 жылдан 2018 жылға дейін, “Тақтар ойыны” «Тақтар ойыны» шыққаннан кейін ел 200 млн астам туристік түсім алды4.
  • Буштень, Румыния – 2022 жылдың қарашасында “Венздей” сериясы шыққаннан кейін Бухаресттегі қонақүйлерді іздеу 55% өсті5.
  • Гавайи мен Сицилия – «Ақ лотос» сериялының арқасында сет-джеттер арасындағы соңғы жылдардағы ең жақсы бағыттар. 2021 жылы бірінші маусым орын алған Four Seasons Resort Maui қонақ үйінің сайтына кіру 425% өскен, ал бос бөлмелер туралы сұраныстар 386%8 өсті. Сіз соншалықты тез танымал бола алған қонақүйлерді білесіз бе?

СЕТ-ДЖЕТТИНГ НАРЫҚТЫ ҚАЛАЙ ТҮРЛЕНДІРЕДІ

Сет-джеттер кино түсіру орындарындағы туристік көрсеткіштерді арттырады және олардың бағыт ретінде дамуына ықпал етеді. Шынында да, туристер санының өсуімен бірге олар үшін байланысты өнімдердің саны мен әртүрлілігі де артады.

  Тақырыптық турлар. Мысалы, 2015 жылдан бастап 2 жыл ішінде Дубровникте «Тақтар ойынына» байланысты турлар саны 15 есе өсті.
  Нұсқаулықтар мен бағыттар. 2020 DMD Digital «Джеймс Бондтың Таиландқа арналған нұсқаулығын» шығарды, елде түсірілген екі картинаның барлық орындары бар; Ұлыбританияда олар «Елизавета: Алтын ғасыр» фильмінен, ал АҚШ – «Жанкешті» сериялындағы орындарға баруды ұсынады.
  Круиздер. Әлемнің үздік круиздік компаниялары Хорватияда «Тақтар ойыны», Жаңа Зеландиядағы «Сақиналар әміршісі», Сицилиядағы «Кіндік әкесі» түсірілім орындары, «Даунтон Аббаттығының» үш күндік түсірілім турлары бойынша бағыттар ұсынады, тіпті «Жат елдік» сериясына арналған Рейн өзенінің круизі бар, онда қонақтарды актерлардың бірі қарсы алады.
  Тақырыптық тұрғын үй. Калифорния жағалауында демалысты «Жұмбақ машинада» – «Скуби-Ду» тобының сүйікті фургонында өткізу немесе Эйфель мұнарасына қарайтын «Мулен Руж» Қызыл жел диірменінде өткізу бойынша не айтуға болады? Енді мұның бәрі мүмкін!
  Фильм өнімдері. Сет-джеттер тек түсірілім орындарын аралап қана қоймай, көбінесе сүйікті кейіпкерлерінің не істегенін қайталауға тырысады: сол мекемелерге бару, сол тамақ пен сусындарға тапсырыс беру. Мысалы, «Оскар» иегері атанған «Жол бойында» фильмінен кейін Калифорния шараптары үш есеге жуық танымал болды және жергілікті шарап зауыттарына туристер 42% көбірек келеді!7.
  Ынтымақтастық және серіктестік. Netflix Дүниежүзілік туризм ұйымымен «дестинацияларға сет-джеттингтің әлеуетін жақсырақ пайдалануға көмектесу» үшін ресми ынтымақтастықты бастады.

Бірақ сет-джеттингтің бағыттардың дамуына қалай әсер ететіндігінің теріс мысалы бар – бұл овертуризм. Ең танымал оқиға Таиландта болды. Жағажай фильмінен жұмақтың Пхи-Пхи аралын көру үшін 2018 жылға күніне 5000 турист келді. Әрине, мұндай келушілер ағыны жергілікті табиғатқа зиян келтірді, сондықтан аралды туристерден 4 жылға жабу керек болды. 2022 жылдың қаңтарынан бастап шығанаққа қайтадан круизге тапсырыс беруге болады, бірақ қазір жаңа ережелер бойынша.

Дегенмен, сет-джеттинг – бұл ең алдымен жаңа туристік мүмкіндіктер және дестинациялар үшін қосымша артықшылықтар. Ал сіз бен біз үшін – туристеріміздің саяхатын одан да жарқын және толық етуге көмектесетін керемет, қызықты өнім.

Сондықтан жуық арада Join UP негізгі бағыттары бойынша сет-джеттерге арналған гидтерді күтіңіз!


1 Expedia
2 Forbes.com
3 Carl Friedrik
4 Unforgettable Croatia
5 OnePull research for Expedia Group
6 The CEO Magazine
7 Caribbean Tourism Organization
8 Travel Weekaly