Пришло время отправиться в столицу ОАЭ — UFC возвращается в Абу-Даби!
Қызмет көрсетудің күші – біздің гидтерді оқыту туристік демалыстарға қалай әсер етеді

Қанағаттанған турист – біздің мақсатымыз және мотивациямыз. Біз көптен бері түсіндік: сапардан шыққан эмоциялар ұшақ көтерілмес бұрын басталады. Олар агентке деген сенімнен туады, ал агент – біздің «бәрі ең жоғары деңгейде болады» деген уәдемізден туады.
Қызмет сапасына деген сенімділік туристің сапарға қанағаттану деңгейіне әсер етеді. Мұны тіпті 1-зерттеулер де растайды. Сондықтан Join UP!™ көптеген жылдар бойы біздің қонақүйлерімізге, маршруттарымызға және, әрине, Сізді қарсы алатын және курорттарда қызмет көрсететін адамдарға сенімді болу үшін жұмыс істеп келеді. Иә, бұл біздің гидтер бойынша.
Олардың жаңа оқу маусымы аяқталып жатыр және біз нәтижелермен бөліскіміз келеді. Сізге ұнайды деп уәде береміз. Өйткені, қазір бұл одан да жоғары деңгей және үлкен ауқымдар.
Өзіңіз бағалаңыз:
✅ 233 гид
✅ 8 бағыт. Иә, осы маусымда біз тренинг бағдарламасына 5 жаңа елді қостық: Кипр, Болгария, Тунис, Черногория және Греция
✅ 12 онлайн және 30-дан астам офлайн тренингтер
✅ Әр бағыттағы нәтижелердің чек-апы
ҚЫЗМЕТКЕ БАСА НАЗАР АУДАРУ
Айтасыз: «Бұл бұрын болды»? Иә! Бірақ біз білеміз: бізде әлі де өсетін және жақсартатын жерлер бар, сондықтан биыл біз дайындыққа егжей-тегжейлі қарадық және тренинг бағыттарын кеңейттік.
Сәл, астыртын жағын ашып жіберсек:
- Оқытудың жаңа форматтары – практикалық офлайн бөлігі бар онлайн-тренингтер. Енді бізде тамаша формула бар: ақпараттық дәрістер + теорияны іс жүзінде бекіту + тексеру үшін чек-ап. Біздің туристер осы маусымда осындай комбоның тиімділігін бірден сезінеді.
- Бағыттарды әртараптандыру. Кейбір елдер үшін бұл Join UP!™ тренингтерінің жетінші жылы, ал кейбіреулері, мысалы: Кипр, Болгария, Тунис, Черногория және Греция, тек «бірінші сыныпқа барады». Оларға әртүрлі бағдарламалар қажет екені түсінікті, сондықтан осы маусымнан бастап біз өз бағыттарымызды әртүрлі форматтар мен сабақ тақырыптары бар 3 санатқа бөлеміз.




Бір қызығы, біздің гидтер нені зерттейді?
Осы маусымның кестесімен бөлісеміз:
|
|
Cream туристеріне қызмет көрсететін гидтерге арналған тренинг.
VIP саяхатшыларыңызбен жұмыс істеу үшін біз әуежайда және қонақүйлерде қонақтарымызды қарсы алатын жеке гидтерді тартамыз. Осы маусымда біздің команда алғаш рет олар үшін Анталия курорттарында арнайы тренингтер өткізді. Біз VIP қонақтармен қалай байланысуға, уау-деңгейіндегі қызметті құруға, диалогты қалай дұрыс жүргізуге және этикетті сақтауға болатынын талдадық. Және, әрине, бәрін іс жүзінде бекіттік.
Дестинацияларда гидтерді дайындау біздің GROW UP! корпоративтік университетіміз үшін жағымды дәстүрге айналды. Ең өзекті мысалдар мен жаттығуларды әзірлеу үшін біз бір жылдағы ең жақсы тәжірибелер мен зерттеулерді, операцияның әртүрлі елдеріндегі алдыңғы маусымдар мен командалардың тәжірибесін жинаймыз.
Мен сондай-ақ BUS UP! автобус турларына қатысушыларын үйретемін және оны әрқашан екі жаққа арналған тренингтерде қолданамын. Мысалы, автобус турларының бағыттары бойынша жұмыс істейтін гидтерге арналған курстарда біз туристердің жолда қандай жол мен тәжірибе алатынын, ал автобус қызметшілері өз тарапынан туристерді гидтермен кездесуге келуге ынталандыратынын айтамыз. Яғни, елестетіп көріңізші: турист Черногорияға Join UP!™ – пен демалуға барады, және Сіз бен біз автобус қызметшісі де, оларды қонақүйде қарсы алатын гид те біздің компанияның қызметі мен құндылығын түсінуге кепілдік беретініне сенімдіміз. Барлығы бір бірінің мүддесі үшін әрекет етеді.
Мақтаныш үшін жаңа сын-себеп – Еуропа елдерінен гидтердің дамуы. Олар үшін біз ағылшын тілінде және тіпті поляк тілінде бірнеше топ үшін тренинг өткіземіз.
Тамара Перминова
Join UP!™ персоналды оқыту және дамыту бөлімінің басшысы
|
Қабылдаушы Тараптардың әріптестеріне, сондай-ақ біздің клиенттеріміз үшін нағыз мереке құратын Join UP!™ командасы мен агенттігіне алғыс айтамын! Барлығына керемет маусым тілейміз!







ТУРИСТ СИЯҚТЫ ОЙЛАУ
CJM² -ді қалай жақсы көретініміз есіңізде шығар (егер Сіз бұл не екенін және оның бизнесте қалай көмектесетінін ұмытып қалсаңыз, еске саламыз). Енді біз гидтерге саяхатшыларға сапалы қызмет көрсету үшін осы құралды пайдалануды үйретеміз. Қалай? Саяхаттың алғашқы минуттарынан бастап туристің жолын алып, гидтермен бірге әр кезеңнен өтеміз: қонақтарымыз ұшу кезінде қандай тәжірибе алады, трансферде не жетіспейді, қосымша қызметтерді брондауды қалай жеңілдетуге болады?
Тренингтен кейін Join UP!™ – тің жаттықтырушылары мен менеджерлері курорттарға туристер ретінде барып, барлығын саяхатшының көзімен көріп, нені, қайда және қалай өзгерту керектігін бірден айтады. Нақты уақыттағы сапаны тексерудің бір түрі – біз жақсарту үшін бақылау жасаймыз.
Сіз де қызмет көрсету деңгейіне және туристердің қажеттіліктерін қанағаттандыруға әсер ете аласыз.
Қандай да бір тілектер, ескертулер немесе идеяларыңыз бар ма?
Бізге келесі мекен-жай бойынша жазыңыз guidetocelebrate@joinup.ua.
Біз үшін әрбір осындай хабарлама – ойыншыларға арналған хинта(кеңестер), осы қызмет көрсету ойынында келесі деңгейге қалай өту керек сияқты. Сондықтан біз бәрін бөлшектейтін боламыз.
Осы маусымда Join UP!™ демалыстан кейін оларды қалай бақытты ете алатынымызды білу үшін туристер арасында NPC³ зерттеуін бастайды.




Өйткені, қызмет – бұл соңғы деңгейі жоқ ойын, бірақ дұрыс ойнаған кезде әрдайым қызықты сын әрекеттері мен керемет бонустарға толы ойын.
¹ International Journal of Small and Medium Enterprises and Business Sustainability
² Customer Journey Map (CJM) — клиенттің саяхат карталары
³ Net Promoter Score – клиенттің адалдық индексі