Қандай жаңалықтар: тревел-трендтер және "Туризм күші" әрекетте
Әрқашан ізденімпаз, әрқашан желіде. Альфа буыны тағы қалай ерекшеленеді және қазір саяхатқа қалай әсер етеді?
Альфа-бұл алғашқы буын, оның барлық өкілдері 21 ғасырға жатады, өйткені олардың туылуы 2010-2024 жылдарға келеді. Олар қазір балалар мен жасөспірімдер, бірақ олар қазірдің өзінде ата — аналарының тұтынушылық мінез-құлқына, атап айтқанда, саяхатқа қатысты отбасылық шешімдерге әсер етеді.
Expedia зерттеушілері әлемнің түкпір-түкпірінен келген 9 000-ға жуық саяхатшыдан сұхбат алған кезде не білді:
- Сауалнамаға жауап берушілердің 80 % – ы алдағы сапарларды жиі балалармен талқылайды;
- 43 % — олардың пікірінің әсерінен шешім қабылдайды1.
Бүгінде жас Альфалар үлкен туыстарына бағыт береді: не сатып алу керек, не көру керек, қайда бару керек. Бұл нені білдіреді? Отбасы туристік агенттікке жүгінген кезде, агент әдетте ересектерге назар аударады-бұл соңғы сөз әмияндары бар адамдардыкы екені анық. Алайда, бұл балалар өз бетінше немесе ата-аналардың өтініші бойынша бейне шолуларды көре алады, гуглге шолу жасай алады, ел, курорт, қонақ үй туралы әсер қалдырады және ата-аналардың шешіміне әсер етеді. Сондықтан олардың қажеттіліктері мен пікірлерін ескермеуге болмайды.
Сонымен қатар, «балақай альфалар» қалай өскенін, алғашқы жұмысқа орналасқанын, өз бетінше саяхаттай бастайтынын, өз отбасыларын құраған кезде уақтыттың зымырап өткенін сезбей қаласыз. Бүгін көрейік: олар қандай? Оларды – бумерлерді, «икстерді»2 миллениалдарды, зумерлерді бізден не ерекшелендіреді? Олар не нәрсеге қызығады және қандай әдеттері бар?
АЛЬФА БУЫНЫНЫҢ СУПЕР КҮШТЕРІ (ЖӘНЕ ӘЛСІЗДІКТЕРІ)*
- Технологиясыз әлемді көрген жоқ. Алдыңғы буынға қарағанда желіде және экран алдында көбірек уақыт өткізеді. Сондықтан олар үнемі байланыста болатын супер ақпараттандырылған тұтынушылар ретінде өседі.
- Олар медиа сауаттылықтың жоғарылауымен сипатталады. Альфа айналасында тым көп ақпарат бар, сондықтан олар мазмұнды іздеуді және талдауды найзағай жылдамдығымен үйренеді.
- Сондай-ақ стриминг буыны ретінде танымал, өйткені олар мазмұнды ағындық қызметтерде үнемі көреді, тыңдайды немесе таратады. «Коммуналдық төлемдер» деп айтсаңыз-олар түсінбеуі мүмкін, бірақ «жазылым» десеңіз онда – иә.
- Олардың өзін-өзі тануымен тығыз байланысты дамыған онлайн тұлғасы бар. Метағаламдағы аватарды жаңа H&M3 топтамасына кию керек пе? Біреу идеяны түсініп жатқанда, олар қазірдің өзінде жасап жатады.
- Бала кезінен бастап онлайн түрде өз сенімдерін жариялау идеясына үйреніп қалған. TikTok, Youtube, Discord, Twitch-те бір нәрсені мақтау немесе шағымдану — олар үшін табиғи әрекет.
- Бұл жаһандық мәдениеттің балалары. «Шекаралар» сөзінде алдымен картадағылар емес, жеке адамдар туралы ойланады. Олардың әлеуметтік желілердегі және бейне ойындардағы байланыстары, жаңалықтар арналары мен ойнату тізімдері бүкіл ғаламшарды қамтиды.
- Таңдауға әлдеқайда ашық. Бұл қатысушылардан балмұздақтың жағымды дәмін таңдауды сұраған зерттеуді жақсы көрсетеді. Егер бумерлер 59 — ға, миллениалдар 56-ға тоқтаса, онда Альфа 75-ті тізіп, жаңа, ерекше комбинацияларды атады4. Олар жаңа, әдеттен тыс нәрсені қалайды және этникалық, діни немесе жергілікті қоғамдастықтың стереотиптерін ұстанбайды.
- Брендтердегі әлеуметтік жауапкершілік пен шынайылықты жоғары бағалайды. Олар этикалық нанымдарына сәйкес келетіндерді таңдайды.
Көздің жауын алатын ақ көрініс пайда болды ма? Бірақ оның көлеңкеге арналған орны да бар:
- COVID-19 пандемиясы осы ұрпақтың дамуы мен әлеуметтенуіне қатты әсер етті. Үйде оқу, кафеде кездесудің немесе серуендеудің орнына смартфонмен кездесу, жіберіп алған мерекелер, тоқтатылған демалыс, Zoom терезелерінде ата-әжелермен сөйлесу. Альфа технологияны өмірдің негізгі бөлігі ретінде қабылдайды. Алайда, тірі қарым-қатынастың болмауынан кейін басқа адамдардың эмоцияларын тану және қабылдау қиынға соғуы мүмкін.
- Бұл ұрпақ экономикалық тұрақсыздық пен тұрғын үйге қол жетімсіздік жағдайында өсуде. Жинақ, жұмысқа орналасу сенімділігі, ұзақ мерзімді қаржылық мақсаттар назарға алынады. Тұтынушылар ретінде, Альфа өз ата-әжелеріне еске салады, тек криптовалютасы бар.
- Альфаның 59% – ы қазірдің өзінде психикалық денсаулыққа қамқорлық жасаудың маңыздылығын мойындайды5. Бұл ішінара мәжбүрлі қадам, өйткені үнемі жаңалықтар ағыны және контексте болу қажеттілігі шаршауды, мазасыздықты, пайдасыздық сезімін және өзінің «жеткіліксіздігін» тудырады.
- Интернет мазмұнның үлкен көлеміне қол жеткізді және жаңа буын оны белсенді пайдаланады. Бұл процесте олар жұмсақ дағдыларды: көп тапсырма және ақпаратты жылдам өңдеу мүмкіндігін дамытады. Алайда, «Z буынына арналған Маркетинг» кітабының авторы Джефф Фромм Альфа барған сайын шыдамсыз болып, зейіннің тұрақтылығы төмендейді деп болжайды.
АЛЬФА САЯХАТ ИНДУСТРИЯСЫН ҚАЛАЙ ӨЗГЕРТЕДІ
Сіз өміріңізде кем дегенде бір рет: «бәрі бар адамға не сыйлауға болады?» деп ойланып көрдіңіз бе? Мұнда ұқсас нәрсе бар. Альфа демалудан гөрі көп нәрсені іздейді.
- Қызмет пен тәжірибені жекелендіру олармен бірге өседі. Бұл буын таңдаудың үлкен екендігіне , ал сатып алу үшін бірнеше рет басу жеткілікті екеніне үйренді. Көптеген адамдар бала кезінен танымал курорттарға барды, сондықтан қазір тапталған жолдардан тыс ерекше тәжірибеге ұмтылуда.
- Жақындарыңыздың қай жерде екенін бақылау, қашықтықтан байланыста болу, рейстер мен жаңалықтарды бақылау бұрынғыдан да оңай. Сондықтан ата-аналар балаларды саяхатқа ынталана жіберуіне болады. Бұл дегеніміз, Альфаның тәуелсіз саяхат тәжірибесін ертерек жинақтауға және орындар, іс-шаралар, тәжірибелер бойынша талапшыл болуға мүмкіндігі бар.
- Ең мобильді ұрпақтардың бірі қазір өсіп келе жатқан шығар. Жиі саяхаттауға, оқу мен жұмыс үшін алысқа көшуге, бір жерде ұзақ тұрмауға, әртүрлі елдерде достар табуға және бір — біріне қонаққа баруға, шытырман оқиғаларды өз бетінше жоспарлауға және оны қалыпты жағдай ретінде қабылдауға дайын.
ТУРАГЕНТКЕ АЛЬФА БУЫНЫМЕН ҚАЛАЙ ОРТАҚ ТІЛ ТАБУЫНА БОЛАДЫ
Сіздің аудиторияңыз жақын арада өзгермейтін сияқты көрінуі мүмкін. Бұл бірнеше жыл бойы әлі де бар. Бірақ ойланыңыз: Сіз қазіргі клиенттеріңізді қанша уақыт зерттедіңіз? Сіз олардың нені басшылыққа алатынын, қандай ақпарат көздеріне сенетінін білгенше қанша уақыт өтті? Кейінірек вагонға жолдан секіріп мінбес үшін қазірден бастап өзгерістерге дайындалған абзал.
Альфа өте ерте жаста маркетингке тап болады, ал жарнама оларды кез-келген ұрпаққа қарағанда тығыз қоршайды. Сондықтан олардың назарын қаншалықты аудартпауға болады. Көрейік, не нәрсе іске асады екен:
- 21 ғасыр буыны көрнекі медиа платформаларға ұмтылуда: олар Google-ге қарағанда YouTube-тен көбірек ақпарат іздейді6. Олар бейнелерді көп көруге дағдыланған және алдыңғы буындар сияқты осы форматтан шаршамайды. Егер оларға біреуі ұнаса, олар мазмұнды бірнеше сағат бойы көруге дайын. Сондықтан сіз қазірдің өзінде YouTube арнаңызды дамытып бейнелер жасауда қолыңызды жаттықтыра берсеңіз болады.
- Олардың арасында көптеген инфлюэнстер бар. Олар шолулар мен пікірлерді түсіруге қуанышты және осылайша брендтермен диалог жүргізеді. Олар туралы сөйлескендерден кері байланыс күтеді. Оларға сіз үшін мазмұн жасауды ұсыныңыз немесе кем дегенде олардың соңғы сапар туралы сөйлесуге тырысуын үнсіздікпен тыңдаудан аулақ болыңыз.
- Жасанды интеллект көмегімен қандай қызметтерді пайдалануға болатынын сұраңыз. Егер жасанды интеллект оларға курорт туралы ақпаратты тезірек бере алса, суреттер жасай алса немесе мүлікте Wi-Fi қалай ұстайтынын нақтылай алса, олар оны пайдаланады.
- Көпшілік алдында жариялаған өнегелік құндылықтарды ұстаныңыз. Альфа көбінесе бренд таңдауларымен өз позицияларын белгілеуге, басқаларға олардың қандай екенін көрсетуге тырысады. Сондықтан осы өрістегі кез келген алдау оларды Сізден ұзақ уақытқа алыстатады.
Көп ұзамай Альфа буынының көру бұрышы болашақ үшін шешуші болады. Туризм саласы да – назардан тыс емес. Сондықтан олардың сеніміне ие болу үшін жасалған кез келген күш-жігер бекер болмайды.
1 Expedia «Generation Alpha & Family Travel Trends» зерттеулеріне сәйкес
2 Уильям Штраус пен Нил Хау ұсынған буын теориясына сәйкес, бэби-бумерлер -1943-1960 жылдары туылған адамдар, ал X ұрпағы-1961-1981 жж.
3 ucsc.org.ua
4 hotwireglobal.com
5 vml.com
6 salesforce.com
* Мұнда және әрі қарай Hotwire Global және Марк Маккриндлдің зерттеулері туралы ақпарат пайдаланылды.